Když se řekne Slevomat, snad každý si okamžitě představí nakupování zlevněného zboží nebo služeb. Jenže i Slevomat má svoje fígly, jak zákazníky trošku popošoupnout k tomu, aby si něco koupili. A navíc, aby si koupili zboží, které zřejmě vůbec není zlevněné.
Slevomatový fígl má jméno Markus Pedriksen. Pod touhle značkou se prodává vesměs tuctový zahradní nábytek, prachobyčejné trampolíny, nijak extra zajímavé cestovní kufry, pelíšky pro psy, škrabadla pro kočky a spousta dalších nijak ohromujících výrobků. Donedávna se daly koupit výhradně jen přes Slevomat. Před nějakým časem je do prodeje zařadil i slevový server Bonami.cz (o kterém jsem byla až do té chvíle přesvědčená, že tíhne většinou jen k designovým a velmi často i zajímavým kouskům).
![]() |
markuspedriksen.com |
Všechny výrobky nabízené pod značkou Markus Pedriksen jsou vždy ve slevě. A jde o slevy velké, obvykle v rozmezí mezi šedesáti a osmdesáti procenty z původní ceny.
Samotný Slevomat o značce Markus Pedriksen tvrdí: "Markus Pedriksen® je nová značka, která chce přinášet kvalitní a designově pěkné zboží do vašich domovů, a to při udržení příznivé ceny."
A to mě trochu zarazilo. Jde o novou značku, ale vyrábí spoustu různorodého zboží od květináčů přes kancelářská křesla až po dárková balení kosmetiky. Jde o novou značku, ale její výrobky nabízí Slevomat s obrovskou slevou. A tak jsem začala trochu pátrat.
Markus Pedriksen je hodně tajemný. Existují sice webové stránky značky, jenže jsou takové… podivné, řekla bych. Jde vlastně o web, na kterém jsou fotky údajných výrobků téhle firmy s velmi stručným popisem. Chybí jakékoliv kontaktní informace, není na něm ani jediná zmínka o výrobci, o zemi původu, nic o službách zákazníkům, nic o možnostech objednávky zboží. Vůbec nic. Jediné, co se na webu kromě popisu několika výrobků uvádí, je následující tvrzení:
„Nábytek Markus Pedriksen má certifikát mezinárodní neziskové organizace FSC (Forest Stewardship Council), který znamená šetrný přístup k životnímu prostředí při výrobě, ochranu domorodců i solidní mzdu a bezpečné pracovní nástroje pro pracovníky v lesích.“
„Nábytek Markus Pedriksen má certifikát mezinárodní neziskové organizace FSC (Forest Stewardship Council), který znamená šetrný přístup k životnímu prostředí při výrobě, ochranu domorodců i solidní mzdu a bezpečné pracovní nástroje pro pracovníky v lesích.“
![]() |
markuspedriksen.com |
To tvrzení je nejspíš naprostý nesmysl. Organizace FSC skutečně existuje a uděluje poměrně velmi prestižní certifikáty. Jenže ty vůbec neřeší třeba mzdu nebo bezpečné pracovní nástroje. Výrobci nábytku je můžou získat až po obsáhlém auditu, který prokazuje, že jejich výrobky nepřispěly k devastaci lesů či pralesů nebo že nepodporují nezákonnou těžbu dřeva.
![]() |
czechfsc.cz |
Každý výrobce, který certifikát získá, dostane spolu s ním i unikátní kód. Podle něj se pak dá snadno dohledat v mezinárodní databázi FSC. Protože Markus Pedriksen žádný oficiální certifikát s kódem nezveřejňuje, pokusila jsem se jméno firmy najít aspoň ve veřejné databázi FSC. A tam prostě Markus Pedriksen není. Celé to na mě působí zvláštně. Skoro jako by se firma chtěla chlubit certifikátem, který vůbec nemá.
![]() | |
|
Ono totiž nejspíš ani o výrobce nejde. Markus Pedriksen není žádná fabrika, která by vyráběla nábytek a psí pelechy. Je to jen značka. Značka, kterou si zaregistroval samotný Slevomat.
Jedná se o stejný postup, jaký si oblíbily třeba velké obchodní řetězce – vytvoří si vlastní značku, i když samy vůbec nic nevyrábějí. Jen pod ní prodávají třeba jogurty. Billa má privátní značku Clever, Tesco ji pojmenovalo jednoduše po sobě a třeba Albert má kromě jiných, které odkazují na název řetězce, třeba i značku Euro Shopper. Slevomat šel cestou jinou. Zvolil si název, který zní trochu světově, trochu exoticky, přitom ale ani nenaznačuje, z jaké země by mohly výrobky pocházet. A zní to rozhodně dráž, než kdyby se snažil prodávat zahradní lehátka se značkou Slevomat.
Slevový portál nikde moc nezveřejňuje, že Markus Pedriksen je jeho vlastní značka. Dohledat se to dá jen v databázi registrovaných ochranných známek. Jen slovenský Zľavomat, který patří pod ten český, se kdesi pochlubil, že jde skutečně o vlastní privátní značku.
A teď to nejzajímavější: Výrobky se značkou Markus Pedriksen prodává Slevomat, stejně jako všechny ostatní, se slevou. Jenže, když si je sám nechává vyrobit, jak pak může tvrdit, že zahradní set stál původně deset tisíc korun a on ho nabízí za třetinu? Znamená to, že si ho skutečně nechal vyrobit, zabalit, dovézt a uskladnit dohromady za deset tisíc za kus a teď ho posílá do světa se sedmitisícovou dotací? Nebo že obchoduje se zbožím, na kterém dvě třetiny tratí? Nebo si tu slevu vycucá z prstu, prodává za sumu, za kterou se mu to vyplácí, ale zákazníkům podsouvá vymyšlenou původní cenu, aby měli pocit, že ušetřili?
Trochu jsem popátrala i po zboží, které má podle Slevomatu značku Markus Pedriksen. Nebo jinou značku, aby se prostě hodila do krámu. Zaujaly mě třeba kosmetické balíčky, které jsou údajně značky The Bath Shop by Markus Pedriksen. Slevomat je prodával s úžasnou slevou.
![]() |
upv.cz |
Jedná se o stejný postup, jaký si oblíbily třeba velké obchodní řetězce – vytvoří si vlastní značku, i když samy vůbec nic nevyrábějí. Jen pod ní prodávají třeba jogurty. Billa má privátní značku Clever, Tesco ji pojmenovalo jednoduše po sobě a třeba Albert má kromě jiných, které odkazují na název řetězce, třeba i značku Euro Shopper. Slevomat šel cestou jinou. Zvolil si název, který zní trochu světově, trochu exoticky, přitom ale ani nenaznačuje, z jaké země by mohly výrobky pocházet. A zní to rozhodně dráž, než kdyby se snažil prodávat zahradní lehátka se značkou Slevomat.
Slevový portál nikde moc nezveřejňuje, že Markus Pedriksen je jeho vlastní značka. Dohledat se to dá jen v databázi registrovaných ochranných známek. Jen slovenský Zľavomat, který patří pod ten český, se kdesi pochlubil, že jde skutečně o vlastní privátní značku.
A teď to nejzajímavější: Výrobky se značkou Markus Pedriksen prodává Slevomat, stejně jako všechny ostatní, se slevou. Jenže, když si je sám nechává vyrobit, jak pak může tvrdit, že zahradní set stál původně deset tisíc korun a on ho nabízí za třetinu? Znamená to, že si ho skutečně nechal vyrobit, zabalit, dovézt a uskladnit dohromady za deset tisíc za kus a teď ho posílá do světa se sedmitisícovou dotací? Nebo že obchoduje se zbožím, na kterém dvě třetiny tratí? Nebo si tu slevu vycucá z prstu, prodává za sumu, za kterou se mu to vyplácí, ale zákazníkům podsouvá vymyšlenou původní cenu, aby měli pocit, že ušetřili?
Trochu jsem popátrala i po zboží, které má podle Slevomatu značku Markus Pedriksen. Nebo jinou značku, aby se prostě hodila do krámu. Zaujaly mě třeba kosmetické balíčky, které jsou údajně značky The Bath Shop by Markus Pedriksen. Slevomat je prodával s úžasnou slevou.
![]() |
slevomat.cz |
![]() |
slevomat.cz |
![]() |
slevomat.cz |
![]() |
slevomat.cz |
Asi je jen strašná náhoda, že naprosto stejné kosmetické sety se znaškou The Bath Shop se dají koupit na asijských prodejních velkoportálech. Když si u nich Slevomat objedná větší množství kousků, zaplatí za jeden od deseti centů po dva dolary.
![]() |
alibaba.com |
![]() |
baichuanuk.com |
Je ale možné, že se opravdu jedná jen o strašnou náhodu a že se Slevomat skutečně dal na charitu, nakupuje draze a prodává levně, aby si český zákazník taky trochu užil. Já osobně mám ale pocit, že za vším je spíš jen poněkud nefér obchodní taktika.
Aaa na podobné články se vždy moc těším a nejvíc si jejich četbu užívám :) jsem ráda, že blog zase ožívá :)
OdpovědětVymazatSouhlas, jsem tu po dlouhé době a raduji se - tyhle "pátrací akce" mě baví
OdpovědětVymazatZe Slevomatu, před pár lety něčeho revolučního, se stává odpad. Měla jsem na účtě 1000 kreditů, který jsem musela do určitý doby vyčerpat, jinak by mi propadly, ale nedalo se za to nic kloudnýho vybrat, i když vlastně nabízejí spousty služeb a výrobků. Nakonec jsem teda něco vybrala, abych nepřišla o tisícovku.
OdpovědětVymazat...ovšem i ta tisicovka byla virtuální a skvělý obchodní tah
VymazatJInak byste určitě mohla samozřejmě najít tisícovku jen tak v každém příkopu, že jo.. :) Zlý, zlý Slevomat :)
VymazatNe, ta tisícovka byla moje, tak se tu moc nerozkřikuj. Vrátili mi peníze za můj dřívější nákup, ale bohužel ne v hotovosti, ale právě ve formě těch kreditů.
VymazatTak přeju skvělý a výhodný nákupy, vy obdivovatelé Slevomatu! :)
Dobrý den, kredity vracíme v případě garance spokojenosti: https://www.slevomat.cz/garance, kterou platíte z vlastní kapsy, refundace (pokud nestihnete využít voucher, jako výhodu věrnostního programu vám vrátíme celou hodnotu v kreditech na další nákup) nebo v případě, že platíte právě kredity.
VymazatV jiných případech by tomu tak být nemělo. U vás tomu tak bylo? Pokud ano, rád to ověřím. Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků
Tohle potvrzuji - před Vánocemi jsem nakoupila vouchery na fotokalendáře a vzápětí zjistila, že fotky, které jsem měla připravené, nejdou u poskytovatele nahrát. Nákup jsem tedy stornovala, ale měla jsem obavu, aby mi peníze nevrátili v kreditech - což se nestalo. Na účet peníze dorazily snad hned druhý den
VymazatNooo hezké a na ČOI nebo Dtestu jste to hlásila? Stálo by to za to, aby je někdo chytil za ruku.
OdpovědětVymazatA co na tom chcete hlasit? Ze kupuju a potom predavaju? Ani mi to nepride dako extra vyhodne, nakupovat vo velkom z Ciny tiez nie je ziadna sranda.
VymazatWhat? Je to nekalá obchodní praktika. "Poskytovat" například slevu na zboží, které se nikdy za původní cenu neprodávalo, samozřejmě není povolené.
VymazatKlamavá reklama - protože označení "sleva" samozřejmě působí jako reklama.
VymazatSuper článek, díky za něj
OdpovědětVymazatTo je ale prekvapeni :)
OdpovědětVymazatSlevomat přiznal, že jde o jeho značku. Ale bylo to až na dotaz zákazníka, sám o sobě to nezveřejňuje.
OdpovědětVymazatJo, přiznal. V nějakým newsletteru, kterej poslal jednou. Takže nový zákazníci nemaj šanci se to dozvědět.
VymazatAno, bylo to v jednom newsletteru... a to bylo všechno...
VymazatTak Slevomat není žádná charita, v první řadě je to velmi výnosný byznys. Jeho "slevy" nejsou z 90%+ žádné slevy, ale pouze vymyšlené nereálné původní ceny, za kterou to nikdy nikdo nekupoval.
OdpovědětVymazatTen původní model, kdy tam restaurace dali nabídku na jídlo prakticky bez marže v rámci marketingu nebo oblečení z outletu už tam nyní téměř neexistuje.
Ty jsi brebta, to není možný :) Kdybys o ton aspoň něco věděl.. ;)
Vymazatkdybyste o tom neco tusil vy, tak vite, ze se vytvori tzv. "novy produkt" na ktery se da nehorazna cena a z te se slevi.
Vymazatpriklad: prodavam balonek za 3kc, prijde obchodal ze slevomatu a navrhne vytvorit novy produkt. tim bude balonek za 3kc + krabicka spendliku za 1kc ackoliv celkem to vyjde na 4kc nasadi se cena za "superbalonek se detonacnimi spendliky" na 20kc. z toho pak udelaji slevu 70% a prodavaji to po 6kc na slevomatu.
Dobrý den,
OdpovědětVymazatpodobně jako ostatní firmy na českém trhu, i my máme privátní značku; Markus Pedriksen skutečně patří společnosti Slevomat.cz. Tento fakt jsme nikdy zákazníkům nezatajovali, naopak jsme podrobnosti o značce a jejím původu otevřeně zákazníkům uváděli například v newsletteru, který pravidelně zasíláme.
Důvod, proč jsme se rozhodli pro vlastní značku je prostý - chceme mít ověřenu kvalitu zboží. Proto máme tým lidí, který zboží pečlivě vybírá a zajišťuje kontrolu kvality a potřebné certifikace. Netvrdíme, že nábytek má unikátní design, podobné lavičky jsou třeba i v pražské Stromovce. Za kvalitou však jednoznačně stojíme. Rovněž můžeme potvrdit platnost certifikátu FSC, který slouží jako doklad o šetrné výrobě a zpracování dřeva. Tento certifikát vlastní výrobce značky Markus Pedriksen. V této souvislosti je třeba upozornit, že Slevomat.cz jako prodejce není povinný být v zařazen do registru FSC pod značkou Markus Pedriksen, ale stačí pokud má jako materiál dřevo s certifikátem FSC, jehož držitelem je náš výrobce.
Mrzí nás, pokud vybrané ceny zboží působí zavádějícím způsobem. U původních cen vycházíme z cenové hladiny, za kterou se výrobky v dané kvalitě na trhu v České republice skutečně prodávají. Proto jsme naše reálné prodejní ceny chtěli konfrontovat s těmito běžnými cenami pomocí slev.
K cenám koupelových sad bychom rádi upřesnili, že zde jsme právě uvedli ceny podle průměrné cenové hladiny na trhu, přičemž Slevomat.cz zboží zcela vyprodával, proto byly slevy tak velké.
Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
Takže ty koupelnové sady jste koupili z Číny za dolar-dva, usoudili, že pěkná cena by byla 319 a pak je prodávali "se slevou" za 59,- Kč.
VymazatMůžete houpat, ale neměli byste přehupovat...
Velvyslanec?? A kde sídlí vaše velvyslanectví? Tak jsem se už dlouho nezasmála!
VymazatAle vy klamete zákazníky! Přestaňte tu mlít něco o cenový hladině! Tady jde o konkrétní zboží, třeba stůl a křesílka Alicante, který aktuálně nabízíte. Jak jste přišli na cenu 14999 Kč? To jste si vycucali z prstu, abyste se pak mohli vytasit s tak úúúžasně nízkou cenou 3798 Kč.
Přinejmenším používáte dvojí metr. Klienti, kteří u vás prodávají musí velmi veřejně prezentovat cenu, původ a obsah zboží a služby. Tedy plné a obvyklé ceny. Pak se z ní počítá sleva.
VymazatVíno pijete a vodu kážete.
Ale je to váš obchod - obchodujte a vydělávejte.
Bez nás...
Sakra, teď jste vykecali můj byznys plán, jak vydělat díky levné výrobě v Číně. :(
VymazatOtevřeně můžeme říci, že nábytek Alicante aktuálně již prodáváme pod nákupní cenou, jde o výprodej z našeho skladu.
VymazatCo se týče ceny koupelových sad i obecněji, právě proto, že za kvalitou stojíme, je třeba brát do úvahy i zvýšené náklady na kontrolu při výrobě. Dalšími náklady, které při prodeji zboží nelze odmyslet, je náklad zboží v přístavu, kontejnerová přeprava, celní poplatky, doprava do České republiky na náš sklad, atesty a další.
Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
Pane velvyslanče, můžete nám, prosím, objasnit tři zásadní věci?
Vymazat1. Jak je možné, že klamete zákazníky tím, že prodáváte zboží MP se slevou, kterou odvíjíte od ceny, kterou si nějak odhadnete? Víte, že se jedná o nekalou obchodní praktiku, s kterou např. ČOI intenzivně bojuje?
2. Která firma vyrábí ten nábytek ze dřeva s certifikátem FSC? Můžete zveřejnit číslo certifikátu, nebo jste si tuto informaci vycucal z prstu, stejně jako to dělá Slevomat s těmi vymyšlenými původními cenami?
3. Proč v informacích o značce neuvádíte, že se jedná o značku Slevomatu? Snažíte se snad oklamat zákazníky, kteří neodebírají váš newsletter?
Děkuji. Volrábová
Vyjádření Slevomatu mi začínají připomínat Za všemi výrobky stojí firma SG Logistics. Její hlavní byznys tkví v "skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě".
VymazatZajímavý článek je rozhovor s Tomášem Čuprem, kde prakticky říká, že SG zboží koupí a prodá http://www.lupa.cz/clanky/tomas-cupr-nemyslim-si-ze-si-stesti-muzete-koupit/
Společnosti, které koupí čínské zboží za pět korun, prodají ho za pětset jsou u nás stovky. Některé si tam dají své logo.
Jojo, a to nejsou jen společnosti, to jsou všelijaké blogeríny, které se nafotí v čínském šuntu za dva dolary, a áchajícím obdivovatelkám sdělí: "to ti můžu opatřit za pětistovku!" Protože, jak pan velvyslanec moudře dí, "je třeba brát do úvahy i zvýšené náklady na kontrolu při výrobě. Dalšími náklady, které při prodeji zboží nelze odmyslet, je náklad zboží v přístavu, kontejnerová přeprava, celní poplatky, doprava do České republiky na náš sklad, atesty a další. " Až na to, že hodně čínských eshopů zasílá zdarma.
VymazatAha, takže pozor, nová metoda slevomatu, sleva se neodvíjí od ceny daného produktu ale od ceny "srovnatelného" produktu na trhu, pane velvyslanče Kdovíčeho, pokuta vám kouká z bot...
VymazatDobrý den, paní Volrábová,
Vymazatk vaším otázkám uvádím odpovědi níže.
1) Slevomat.cz není prodejcem, ale zprostředkovatelem, proto také nemohl určovat původní cenu u výrobků značky Markus Pedriksen. Dodavatelem je firma SG Logistics s.r.o., která stanovovala doporučenou maloochodní cenu pro všechny další prodejce, kterým zboží dodalo (například Mall.cz nebo Bonami). To za jakou cenu zboží nabízejí, je čistě na jejich obchodní politice, stejně tak Slevomat uvedl tuto doporučenou maloobchodní cenu. Nyní je zboží prodáváno pod nákupní cenou, což jsme rovněž uváděli.
Ke druhé otázce - stále tuto věc intenzivně řešíme s českým zastoupením napřímo.
3) Tuto skutečnost jsme nijak nezastírali, uváděli jsme to například i v diskusi k výrobkům, viz https://www.slevomat.cz/sleva/diskuze/707515.
Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
...a SG Logistics je 100% vlastněná Slevomatem :]
VymazatInfo o firmě je smazané, takže - http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:v00PzSFN_dYJ:https://www.slevomat.cz/podnik/6873-sg-logistics-s-r-o/hodnoceni/stranka/717+&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz
OdpovědětVymazatona to bohužel nebude výjimka...
OdpovědětVymazattakže blondýno, pokud nebudeš mít co dělat a budeš mít chut se v tom dál rejpat, doporučuji pitvat v sekci "moda a luxus"...často to neni ani moda a už vubec ne luxus, a to i když pominu jakoukoli otázku vkusu....ty jejich "světový" značky, o kterých nikdo nikdy neslyšel, jsou v nabídce na denním pořádku...nejlepší je, když nabízej sortiment bot z tržnice, dokonce i pod stejnou "značkou" jako se prodávají u trhovníků, ovšem "se slevou" o několik set dráž, než ti je prodají v obchůdku nebo stánku
mají samozřejmě i dobré nabídky, ale prostě nechápu, proč mezi ně vkládají tyhle šmejdy a vubec se nestydej
Dobrý den, o jaké značky přesně jde? Děkujeme za zpětnou vazbu. Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
VymazatPane Boruta, neměl byste se spíš jmenovat Tomáš Marný?
Vymazattomáš marný je na jinym diskuzním foru=)
Vymazatmilý pane velvyslanče, narozdíl od jiných vám nebudu nadávat a navážet se do vaší práce, protože když je nějaký problém, snažíte se ho se zákazníky řešit
Vymazatnicméně tady u blondýny asi moc nepochodíte, měl jste radši včera jít jako normální lidi na oběd
statistiku o slevomatu si nevedu, nejsem až takový hnidopich, abych si dělala záznam o každým černým puntíku, nicméně pokud chcete příklad, tak se jedná třeba o značku colorful...tyto boty se prodávají přesně v obchůdcích, které jsem zmínila výše
Dobrý den, děkujeme za konkrétní příklad. Boty Colorful nám dodává český dodavatel a výrobky značky najdete i na jiných webech (například http://www.moderni-boty.cz/boty-colorful_74) či v obchodní síti společnosti Deichmann.
VymazatProblém, že se kopie zboží mnoha různých značek objevují v obchodní síti, kterou popisujete, je bohužel běžnou záležitostí a pokud náš právní systém umožňuje vstup těchto kopírovaných produktů na trh, mohou to značky ovlivnit jen v malé míře a pouze zpětně. Nedomníváme se, že tomu mohly zcela zabránit a tím méně i my jako zprostředkovatel.
Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
prominte, ale to mi snad chcete namluvit, že zrovna colorful je tak úžasná značka (která se btw. nedá ani pořádně vygooglit), že by ji na tržnicích kopírovali jako třeba louis vuitton nebo dejme tomu nike?
Vymazatto, že tyto boty prodává ještě nějaký eshop nebo deichman, mě o kvalitě nebo originalitě nepřesvědčuje
vážně nás chcete tahat na nudli?
váš český dodavatel (pokud je) prostě nakoupil zboží ve velkém přesně tam, kde jsem říkala, a to, že je dál prodáváte a ještě s přirážkou, ukazuje minimálně na neschopnost vašich nákupčích v sekci moda a luxus
Boruto, to jsou takove kecy, ze jim neni rovno. Jednoduse jde o zidovskou praktiku za levno nakoupit a draze stejny odpad prodat. Nic vic, nic min.
OdpovědětVymazatNeurážejte židy. Je to obyčejná vyčůranost.
VymazatStejné odhalení proběhlo před časem na http://www.antislevy.cz/proc-se-slevomat-boji-priznat-svoje-znacky/.
OdpovědětVymazatTen velvyslanec Borat, to je alter ego Ovčáčka? :]
stejný uplně ne - blondý to rozebrala dokonale, do hloubky, s příkladama a důkazama. ty antislevy je takovej výkřik akorát
VymazatPetr Novotný: Dobrý!!!!
VymazatPetr Novotný: komentovat si sám vlastní příspěvky je chucpe
VymazatTaky mě hned napadlo, jestli to neni prevlecenej ovcacek ! :D
OdpovědětVymazatSlevomat je super na inspiraci. Vyberete si zbozi, zajezd, nebo cokoliv z nabídky. Jelikož si bere od inzerujicich 25% , staci zavolat na telefonni číslo slevy a ještě se mi nestalo, abych byla odmítnuta za ceny uvedene na slevomatu mínus ještě navic 25% z celkové slevy.inzerujici je rad, ze nemusi cekat na prachy od slevomatu a ja jsem rada, ze mam veci za levno minus jeste zminenych 25%.
OdpovědětVymazatDekuji slevomatu za inspiraci a kontakty na slevy. Radi se s inzerujicim domluvime i bez vasich sracek.
P.S. Proc si rikate velvyslanec? Trochu trapne, ne?
Ty jo, to je počteníčko.. A Vy tu snad někdo nakupujete na Slevomatu? Neznáte "normální" e-shopy s ověřenými dodavateli? Lidi.. SLEVY NEEXISTUJÍ!! Uvědomte si to....
OdpovědětVymazatJako národní kancelář FSC ČR a zástupce Forest Stewardship Council bychom rádi reagovali na Výše uveřejněný text.
OdpovědětVymazatFSC je celosvětově nejpřísnější a tedy i prestižní značkou přírodě blízkého a odpovědného lesního hospodaření a dřevozpracovatelského řetězce. Jejím cílem je prosazovat environmentálně vhodné, sociálně přínosné, ekonomicky životaschopné lesní hospodaření prostřednictvím certifikace lesů a zpracovatelského řetězce certifikovaného dřeva a dřevěných výrobků. Jsme rádi, pokud společnosti či prodejci nabízejí výrobky FSC, které pomáhají ochraně hospodářských lesů. Nicméně, z důvodu někdy nepřesných či zavádějících informací firem či případů, kdy společnost, která nemá certifikát FSC či právo propagovat své výrobky/produkty značkou FSC, a přitom o nich informuje, mají propagační prohlášení o FSC svá pravidla a ochrannou známku. Tím se chceme vyhnout případnému zneužití a/nebo špatnému použití. Naše národní kancelář však v tomto případě nebyla informována o výše uvedeném použití značky FSC k propagaci daných produktů. Takže v současné době nemáme informace, zda výrobce má či nemá certifikát FSC, jelikož neznáme jeho název, ale pro výše uvedená prohlášení Slevomat.cz, s.r.o. bylo nezbytné nás alespoň minimálně kontaktovat.
Pro FSC je také důležitá transparentnost, proto například věříme, že společnost Slevomat.cz, s.r.o. uvede licenční kód FSC výrobce, o kterém se v článku mluví, a předejde tak dalším nejasnostem. Pokud by docházelo k porušení principů FSC (což nyní nevíme a věříme, že tomu tak není), máme zabudované kontrolní mechanismy (např. zde: https://ic.fsc.org/protecting-fsc-trademarks.50.htm), které tuto situaci napraví. Spolupracujeme také s organizacemi, které se zabývají ochrannou spotřebitele, a snažíme se i sami přispět k orientaci mezi výrobky ze dřeva, proto třeba oceníte našich 10 tipů pro nákup výrobků ze dřeva: http://www.czechfsc.cz/poradensky-servis-fsc-cr/informace-pro-verejnost/desatero-zelenych-tipu-pro-nakup-drevenych-vyrobku.html
Nicméně nyní, dokud nebudou opravena propagační prohlášení o FSC jsme tuto firmu požádali o okamžité stažení těchto informací.
www.czechfsc.cz
+1!!!
VymazatK tomuhle se asi Slevomat nevyjádří, co? :-)))
VymazatKdepak je velvyslanec zákazníků, aby reagoval na tento příspěvek a další otázky, co vyplynuly z diskuze????? Asi se Slevomatu moc tenhle článek nehodí do krámu, že strkaj hlavy do písku, co? Blondie, jen tak dál!
Vymazatblondie, si super - a teraz si fakt zatala do ziveho ;-)
OdpovědětVymazatMilá Protivná blondýno, příspěvek mě dost zaujal, je vidět, že jste si s ním dala hodně práce a do problematiky se zakousla. Nicméně se nemůžu zbavit dojmu, že váš blog je taky takový Markus Pedriksen. Vlastně ještě tajemnější (abych použila vaše slova). U domény Markuse Pedriksena lze totiž celkem standardně zjistit majitele domény. Zato u vás je to trochu oříšek. A nejsem první, koho zajímá vaše identita. http://protivna-blondyna.blueforum.cz/26716/tema/66127/
OdpovědětVymazatVaše pátrání je chválihodné. Pokud se ale za ním skrývá anonym bez tváře a bez jména, je otázka "koho to tady vlastně poslouchám" docela namístě. Jak můžu vědět, že vás neplatí konkurenční firma, abyste Slevomat pošpinila? A je vlastně oslovení v ženském rodě správné?
Můžete namítat, že svou identitu skrýváte ze strachu z odplaty firem, o kterých píšete, ale vážně pochybuju, že vám pan Bořuta půjde večer proříznout pneumatiky.
Chcete transparentnost? Já s vámi naprosto souhlasím. Pak ale vy sama (sám/sami?) musíte jít příkladem.
Pominul jste, milý pisateli, že Protivná blondýna je soukromý blog, ktežto pod značkou Markus Pedriksen prodává nějaká obchodní firma (je jedno, jestli Slevomat nebo někdo jiný) svoje výrobky. Tudíž Blondýna vůbec nemusí jít příkladem, nic neprodává, nic nenabízí. Neplatí pro ni pravidla, která musí dodržovat firmy.
VymazatProtivná blondýna na svým blogu nemusí vůbec nic. Je to autorka. Ne obchodní firma, která klame zákazníky, jako Markus Pedriksen, Slevomat a desítky dalších, o kterých psala. Až bude prodávat zboží, bude muset mít IČO a další dostupný informace. Jako autorka může být anonymní do smrti. BTW, vzhledem k tomu, že se zaměřuje právě na nefér a podvodné praktiky, naprosto chápu, proč sem necpe svý jméno a adresu. Anonymní čtenářka
VymazatHm, tento názor anonyma z 12:59 mi evokuje otázku, proč se vlastně taky nějakým způsobem neidentifikoval/a ... A ještě bych dodala jednu kontrolní otázku : "Vy byste na svém blogu opravdu uvedl/a veškeré své údaje ?"
VymazatLidka
Blondýna Slevomat špinit nemusí, ten se špiní sám. Nebo je pro vás upozornění na nekalé praktiky snaha o pošpinění? To už musí být Blondýna v balíku, jelikož podobné články napsala i o dalších "firmách". A na závěr, píše se "chvályhodné", ne "chválihodné".
Vymazatblondýnko, citujou tě lidovky :-) Bořuta má asi zadek v kalupu, snad nám odpoví zítra
OdpovědětVymazathttp://byznys.lidovky.cz/slevomat-se-chlubi-fiktivnim-vyrobcem-nabytku-jde-o-jeho-znacku-pw3-/moje-penize.aspx?c=A150320_170112_moje-penize_pave
A co je špatného na vlastní značce? Prudíte snad někdo v Tescu na informacích, kolik stál nebo nestál jogurt jejich privátky před slevou? A kolik je vlastně obvyklá cena třeba pracích prášků, které beze slevy řetězce už ani nenabízejí? Není to snad stejné se zahradním nábytkem? Nebo třeba s tablety, smartphony ...? Komodity, kde se prodejci předhánějí, jaké dají slevy a dárky zdarma, až původní cena už vlastně de facto přestane existovat - ale přesto se uvádí?
OdpovědětVymazatAha, ale ono se tady jedná o velmi úspěšnou firmu zasazenou do českého prostředí. Tady se úspěch neodpouští, že... a to je předmětem této vtipné diskuze. Kdybyste milí diskutující tento čas strávili jinak než "blitím keců" zde, mohli jste mít již dávno založenou novou skvělou firmu, dělat vše úplně jinak a dokázat Slevomatu a jiným (jak vy říkáte) podvodníkům, jací jste borci. Zkuste to, hodně štěstí!
1. Slevomat tají, že jde o jeho značku. Prodává výrobky s touhle značkou ve slevě, i když si "slevu" určuje tak, že si ji vytáhne z paty. Řetězce nabízejí prací prášky za nějakou cenu, pokud je daj do slevy, napíšou tu původní cenu. Slevomat žádnou původní cenu u MP nemá - prostě si jí nasdí vysoko a pak udělá velkou slevu. Klasický klamání zákazníků!
Vymazat2. Slevomat nejspíš zneužívá certifikát FSC.
3. Jak ukázala blondýna, třeba kosmetický balíčky jsou z Asie za pár šupů, vy fakt chcete kupovat šmejd pod značkou MP a platit za to mnohonásobně víc?
Celej MP je prostě obrovská bouda na zákazníky. Nikdo neupírá Slevomatu, že je největší slevovej server, ale když už je největší, měl by být taky seriozní, což rozhodně NENÍ!!!
Pokud se podíváte na sebe a kolem sebe, valná většina vašich hader, tašek, tužek, bot atd. je z Číny nebo podobných zemí. A je snad všechno šunt? Nebo podporujete natolik českou výrobu, že zboží z Číny nenosíte, nekupujete...a platíte násobky ceny za lokální značky?
VymazatJasně, ale málokdo si dovolí tvrdit, že prodává zboží nové značky, použije tu šmejdskou čínskou, přidá si k tomu Markus Pedriksen By ... a střílí to se slevou 80 procent, jakože zlevněný ze 350!!!!!
VymazatNěco mi to připomíná: "Jen se zamyslete, jestli by vaše energie nebyla lepší využítá, kdybyste si jako příklady vybírali velké a zavedené firmy. Pak totiž budete mít možnost něco skutečně změnit a ne se jen závistivě vyblejt na zatím bezvýznamným projektu." (Čupr odpovídá na kritiku chování Damejidlo.cz)
VymazatTaky je vtipný použití toho názvu Markus Pedriksen. Hned mě napadlo, že je mi to povědomé, ale v souvislo s odpadem. A skutečně existuje odpadářská firma, která se ale jmenuje Marius Pedersen. Klidně bych řekla, že Slevomat to tak nazval záměrně, protože ta firma působí po celé ČR, tedy je uložena v povědomí lidí. Člověk si pak řekne, že to je přece známá značka, ale už si neuvědomí, že je spojená úplně s něčím jiným a že se jmenuje trochu jinak.
OdpovědětVymazatDobrá dedukce, gratuluji!
VymazatPo zkušenosti kdy nám do slevomatu málem zahučelo skoro Xtis. za nepoužitelný voucher už nikdy více. Vyřizování problému stylem "horký brambor" a přes dva měsíce čekat. V dubnu klidně prodají pobytový voucher na pobyt v květnu, načež hotel oznámí, že dávno nemají volné termíny a pokud nějaký, tak na začátku října s příplatkem.
OdpovědětVymazatDobrá rada slevomatu zněla: Jestli se Vám termín nelíbí, tak voucher někomu darujte. To by zvedlo do otáček asi každého. Až po zapojení právníka jsme se dočkali storna a vrácení peněz. Takže na slevomatu už nikdy více nic.
Blondý, Slevomat značku markus Pedriksen zabalil! Zcela jistě jen náhodou pár dnů potom, co jsi rozklíčovala, jakej podraz na zákazníky to byl.
OdpovědětVymazathttp://ekonomika.idnes.cz/slevomat-utlumi-svou-privatni-znacku-markus-pedriksen-pjp-/ekonomika.aspx?c=A150326_144825_ekonomika_fih#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box
no on jde celej slevomat do kopru. Když srovnam nabídku před rokem a ted tak je to poslední tejdny akorát zoufalství. Akorát je vtipný jak najednou "utlumujou" značku. Najednou. Včera ještě ani slovo když ten průser s Marcus pedriksen vysvětlovali na svym FB. Jo, zneužití FSC, to je hukot, proto značku narychlo rušej!!!!
VymazatAhoj,
Vymazattolik hejtu na jednom místě jsem už dlouho neviděl. Slevomat ruší značku a veškerý nákup zboží již od začátku roku. Nyní vše již několik týdnů vyprodává za podnákladové ceny. Není to tedy ani zdaleka reakce na "závažné" odhalení, které neodporuje žádným pravidlům, ani zákonům.
Mějte se a zkuste taky vytvořit něco užitečného.
VymazatZneužití značky FSC ničemu neodporuje? Umělý vytváření ceny a následně slevy ničemu neodporuje ?
Tak to potom jo
No jo, úspěch se v Čechách trestá - pojďme firmu, které se evidentně daří, pošpinit, potopit. Vsadím se, že největší "hateři" jsou Slevomatí zlatí zákazníci. Proč jinak by je téma tak zajímalo, vždyť oni na Slevomatu přece vůůbec nenakupují, je to pod jejich úroveň .....Jenom na Facebooku má Slevomat 300 000 fanoušků, to určitě není nikdo z vás, že..
VymazatP.s. od značky Markus Pedriksen mám trampolínu, květináč a psí pelech. Spokojenost. U pár Slevomatových nabídek jsem už taky šlápl vedle, ale holt třeba personál v hospodě zrovna neměl svůj den. Nemám ale potřebu někoho hned špinit.
Ale jinak odpadková firma Marius Pedersen mě pobavila, to se musí nechat :-)
Pardon, ale proč tady mluvíte o špinění Slevomatu? Mi teda argumenty blondýny a důkazy, který předložila, nepřipadaj jako špinění. Když našla naprosto totožnej výrobek, co se v Číně prodává za desetinu dolaru a Slevomat nasadí původní cenu na 300 a slevu pak na 60, tak mi to nepřijde, že někoho pošpinila, ale že Slevomat jsou pěkný vychcánci!!!
VymazatVždycky se směju komentářům, podle kterých to všechno je spiknutí zlých lidí, kteří závidí a nepřejí úspěšné firmě.
VymazatKdyž něco koupím z Číny za dolar, tak si k tomu připočtu 21% dph, dopravné, clo a pojištění, odvod za obalový materiál a jsem skoro na dvojnásobku. Proto cena 60 není nijak vysoká, naopak. Stejně tak ale může být běžný desetinásobek, to jsou běžné obchodní marže! Obchody s oblečením mají trička za 500 a nakupují je v Indii za dolar. A na konci sezóny je zlevní na 100. Nad tímhle se nikdo nepozastavuje. To by tady museli být zloději a podvodníci všichni.
VymazatZneužití FSC zatím nikdo nedokázal. Keep silent.
VymazatKdyby měl dodavatel certifikaci, Slevomat by neměl problém zveřejnit číslo certifikátu. Vzhledem k tomu nekonečnýmu mlžení Slevomatu a jejich "řešíme to interně," není na místě nic jinýho, než vážně pochybovat.
Vymazatv číně to nestojí dolar, ale za deset centů. Při velkoodběru pravděpodobně ještě míň. Spíš by mě zajímalo z čeho určili původní cenu 300 Kč.
VymazatDobře vymyšlený podvod....nechtěl bych dostat ten jejich šunt jako dárek k narozeninám jen proto že někoho napálí....měli by jim dát mastnou pokutu
OdpovědětVymazatrezence, zkušenosti Markus Pedriksen, nekupovat, šunt, podvod o žádnou slevu se nejedná
OdpovědětVymazatani název značky si neumí zvolit originálně. Podobnost s Marius Pedersen čiště náhodná. Slevomat je odpad.
OdpovědětVymazatMam pocit, ze Bořuta tu píše anonymně. Sranda je tady číst všechny komenty.
OdpovědětVymazatTohle to dělá spooousta prodejců z internetu i spousta kamených obchodních řetězců, takže to neni zas taková novinka. Se slevomatem zkušenost nemám a ani neplánuji.. Podobné je to i s ostatními e - shopy typu e bay, aukro apod.. kde vám nabízejí něco extra, přitom to je podvod.
OdpovědětVymazatnike free 5.0 review
OdpovědětVymazatnike free flyknit 4.0 womens
nike free run 5
Hit the pavement at your pace with the Nike Free Run at Nike Factory Store. Shop the latest styles - nike free run 3.0/4.0/5.0 with free shipping over 4 items.
free running
nike run
nike free run 5.0 mens
nike free flyknit 5.0
nike free 4.0 v2
nike free runs
Nike Free Run - Nike Free 5.0|Nike Free 4.0|Nike Free 3.0
cheap jordans free shipping
women nike free run
nike roshe women
nike free 5.0+ womens
cheap nike free run
nike free runs women
womens nike free run
nike 3.0
nike free tr fit 3
nike id roshe
nike free 5.0 women
Od Slevomatu se nic než podvod nedá čekat. Nic bych tam dnes nekoupila. Musím se smát, že je ustavena jakási funkce velvyslance zákazníků, která je k ničemu, funkce jenom na oko. Nakupovat tam dříve bylo něco jiného, ale co tam je ta ředitelka, všechny výhody zákazníkům sebrala a stará se jenom o marketing, takže je ze Slevomatu navoněný odpad.
OdpovědětVymazatHodně slev je také na http://slevovykupon.net/
OdpovědětVymazat