Spousta vzkazů a mailů, které dostávám, se týká nejrůznějších šmejdshopů. A hodně často mi píšete o facebookovém Fashion Paradise.
Pro ty, které čtení o podobných prapodivných podnikatelských aktivitách nebaví, rovnou stručné shrnutí: Fashion Paradise prodává padělky a hrdě se k tomu hlásí. Navíc porušuje zákony i jinak. Na stránce chybí jakékoliv obchodní podmínky, neexistuje žádná kontaktní osoba, žádné IČO, žádné telefonní číslo. A samozřejmě to nejdůležitější: Reklamace se zásadně nepřijímají.
Jediné informace, které se dají na facebookové stránce tohohle ukázkového příkladu typického šmejdshopu najít, jsou tyhle: Jsme děsně levní, protože nechceme předražovat zboží (k tomu se ještě dostaneme). Zboží dovážíme, takže pokud vám nepadne velikost, zboží neodpovídá fotografii nebo prostě nesplnilo vaše očekávání, můžete si tak maximálně trhnout nohou, protože reklamace se nepřijímají. A to bez ohledu na fakt, že každý zákazník internetového obchodu má právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodů.
Hodně kuriózní je přístup "Týmu Fashion Paradise" k zákazníkům a fanouškům facebookového profilu. Jeden z nich se zapojil do soutěže o peněženku a vyhrál ji. Jenže mu poslali úplně jinou. Samozřejmě, že se mu to nelíbilo. A reakce Týmu Fashion Paradise? Napřed výherce seřvali, že si dovolil být nespokojený, když dostal peněženku zadarmo. Znechutilo je to prý tak, že už asi ani nebudou žádné soutěže pořádat. A pak mu ještě doporučili, ať se do soutěží nezapojuje, když se mu nelíbí, že nedostal to, co vyhrál.
Jako poměrně arogantní vnímám i odpověď na dotaz zájemkyně o hodinky. Chtěla vědět, z jakého materiálu je pásek. Odpověď? "Řemínek je imitace kůže, jak bývá u hodinek, jestli víte." No, já osobně vím, že hodinky můžou mít řemínek kožený, koženkový, kovový i plastový. Ale to zas asi neví prodejce.

Podobně jedná Fashion Paradise i s dalšími zákazníky a zájemci. Tedy pokud ho některý z nich nevychvaluje do nebe za to, jak úžasný padělek koupil.
Mimochodem, padělků je tenhle zvláštní shop plný. A prodejce to s naprostým klidem hlásá do světa. Jen tady místo výrazu padělek nebo nelegální zboží raději užívají slova napodobenina nebo imitace.
Neuvěřitelné mi připadá, že k nabídce padělku rovnou připojí i odkaz na skutečně originální zboží. Asi aby bylo jasné, jak strašně moc ušetříte, když si koupíte laciný šmejd z Číny.
Zvláštní přístup je vidět i v komentářích u fotky do očí bijícího padělku balerín Chanel s logem Chanel na špičce a s krabicí s logem Chanel v pozadí. První komentář, pravděpodobně dotazující se na to, jestli jde o padělek, u fotky už není. Jen odpověď zapomněl Tým Fashion Paradise smáznout. Když ale další komentující upozornila, že jde skutečně o padělek, dostala poměrně zvláštní odpověď: "Nikdo to za originál nevydává, to znamená, že to není trestné." Už se těším, až tuhle argumentaci přejdou i tržnicoví prodejci padělků. Padělky luxusních kabelek se pak budou prodávat za pár šupů na každém rohu - a celníci, ČOI i policie se můžou jít klouzat.
Chcete padělek teplákové soupravy Adidas? Fakt je kvalitní a nerozeznatelná od originálu!
A jak je to s tou charitou? Pardon, s prodejem za velmi nízké ceny, protože Fashion Paradise si nepřiráží desítky procent navíc, aby odrbal chudáky zákazníky jako jiní prodejci? Stejně jako se vším jiným. Desítky procent si samozřejmě přiráží.
Třeba padělek kabelky Speedy od značky Louis Vuitton prodává shop za 1 599 korun. Jenže jde o kabelku z ráje padělků, z webu ioffer.com, kde se hodně často prodávají právě věci z Číny. Tam ji koupí prodejce za 32 dolarů, tedy asi 656 korun (i s poštovným). Pak si k téhle ceně přirazí víc než devět stovek a kabelku prodá s přirážkou 145 procent. Plus poštovné.
Skoro stoprocentní přirážka je třeba na slunečních brýlích, které by strašně moc chtěly být Dior. Původní nákupní cena i s poštovným je necelé tři stovky.

A přirážka skoro padesátiprocentní je i na padělku kabelky Miss Dior. Na ioffer.com se běžně prodává do 50 dolarů, to je asi 970 korun.
Sečteno a podtrženo: Tenhle eshop zákazníkům lže, porušuje zákony a ještě to dokonce hrdě vykřikuje do světa. Moc by mě zajímalo, jestli je za ním vším jen snaha vydělat za každou cenu na holkách posedlých padělky, nebo jde i o totální zaslepenost prodejce, který si myslí, že s arogancí a drzostí je možné klidně porušovat všechny zákony, které se porušovat dají.
_________________________________________________
Všechny screenshoty: ioffer.com a facebooková profil Fashion Paradise.
no to je hnus !!!
OdpovědětSmazatEvidentně už se do prodeje padělků pustili i muži! Tohle je přehlídka neskutečné drzosti a výsměchu finančáku, čoice, celníkům a všem lidem, kteří si slušně vydělávají!
Smazathttps://www.facebook.com/#!/weadorbrands
tak tie komentáre ma dorazili :D proste dementi
OdpovědětSmazatA proto u nás kritizují vše jen anonymové, protože když si někdo dovolí něco i naprosto oprávněně kritizovat, přiletí banda debilních sluníčkových kdákalek a mele o tom, jak dotyčný závidí, je zlý, nerozumí tomu, je to vlastně jedno, nebo v tomhle případě je nevděčný..
SmazatDoufám, že zas přiletí ta nějaká velmi sprosté slovo, která to tam vede a bude na Blondýnu nadávat. :D
Médeo, Médeo! Ty seš velká spisovatelka! Pod každým článkem PB je nejméně deset blábolů od Tebe, většinou bez hlavy a paty. Přestaň se předvádět, Tvé příspěvky jsou fakt slaboduché. Tady paní taky, píše o komentářích na Fashion Paradise a Ty plácáš něco o kritice sluníčkových kdákalek... Jinak pochybuju, že máš v občance "Médea", takže jsi stejný anonym, jako všude většina. Člověk se pak bojí s PB v něčem souhlasit, aby ho pak s Tebou nehodily do stejného pytle.
SmazatAle kdepak, zas tak z cesty to nebylo, já jsem Médee celkem rozuměla (až na poslední větu, asi to bude tím, že tyhle stránky vidím poprvé).
SmazatVero
Žádná mailová adresa? A proč je teda hned na prvním obrázku uvedená?:))
OdpovědětSmazatM.
Ty jo, ty jsou ale rychlí:)) Schválně jsem se tam koukla a někdo psal o tom chlápkovi, co si "stěžoval", dal tam odkaz sem a hned to všechno smázli:)) Myslim si, že teď budou mít plno práce:))
OdpovědětSmazatM.
To nevadí, printscreen je věčný..
SmazatMě spíš dorazily odpovědi těch blběn (jo pošlete mi ten šmedj v hodnotě 10 kč, jsem po tom úplně žhavá) - jestli tam nakupují takové krůty, dobře jim tak.
SmazatČOIku na ně parchanti. přeju všem těm fiflenkám aby se jim ty padělky rozpadli a peníze se jim nevrátily. kr*vy blbý
OdpovědětSmazatTak proč na ně někdo nepošle ČOI? Každej jen nadává, ale stačilo by podat oznámení a ČOI by se tím musela zabývat, ne? Já teda v takovýhle obchodech zásadně nenakupuju, ale ta drzost a oprsklost mě pěkně štve!
OdpovědětSmazatJá třeba nahlásila na ČOIce Vanilku(největší šmelinářka na fb) jsou to již 2-3roky a stále se nic nestalo, takže se tím asi zabývat nemusí. N.
SmazatNeviem ako v ČR, ale na SLovensku keď som sa na niečo podobné informovala (na bazáre a pod.), tak mi pani vysvetlila, že to nie je v ich kompetencii a asi ani právomoci...keďže v podstate nie sú živnostníčky, podnikateľky alebo naozaj neviem ako sa to odborne nazýva, nemôžu im nič. Jedine ich nahlásiť priamo majiteľovi ochrannej známky...a vraj za to nie je zodpovedný napr. ani majiteľ servera (bazos,...) pretože poskytuje len priestor...tak asi tak...ale možno je to v ČR inak :) ak hej, je to super :)
Smazattak jdem na to lidi? http://www.coi.cz/cs/epodatelna-1/
OdpovědětSmazatZprávu na ČOI podávám a osobně doufám, že půjde sedět nejen ta zlodějská smečka, která obchod vlastní, ale i jejich zaměstnanci. Když se neštítili pracovat pro zloděje (a když evidentní zlodějnu neoznámili), nezaslouží si nic jiného.
OdpovědětSmazatPopravdě řečeno by si pobyt v chládku zasloužili i klienti (klientky) Fashion Paradise - už za naprostou absenci soudnosti a slušnosti. Protože koupit cokoli v takovém obchodě, to už musí být skutečně vulgární a tupá ... (doplňte sami).
No tak to je zas trochu přes čáru, ne? Trochu nadhledu prosím.
SmazatMě by teda nikdo nedonutil nakupovat u idiota, který si skutečně myslí, že dovoz zboží je nějaký argument k tomu nevzít reklamaci. Pokud vím, tak 99% oděvů a obuvy se dováží, to by to tady vypadalo.
Někdy se sama sebe ptám, proč taky nezačnu okrádat lidi, když je to tak jednoduchý.
OdpovědětSmazatmám stejný názor:)
Smazattaky jsem si říkala, že jsem už mohla být bohatá:D ale morální zásady mi to nedovolí:)
SmazatNo, na "Řemínek je imitace kůže, jak bývá u hodinek, jestli víte." nic arogantniho nevidim :) Smysl imho byl ten, ze jde o standardni imitaci kuze pouzivanou na hodinkach. Jakkoli je to odpoved nic nerikajici a pitoma, aroganci bych v ni nehledala :)
OdpovědětSmazatdiky tomu dovetku- jestli vite,to zni hodne arogantne.Jakoze,jestli nevi,tak je uplne debilni...tak mi to zni:)
SmazatSouhlas. Arogantně to opravdu zní
SmazatTaky mi tahle věta nepřijde vůbec arogantní, spíš jen hodně neuměle formulovaná. Prostě jsou to vážně profíci každým coulem, to je vidět.
SmazatMně to arogantně rozhodně zní.
SmazatMK
přidávám se k názoru, že odpověď zní arogantně "jestli víte" pro mě = "to jako nevíš, ty krá*o, že řemínky u hodinek se vyrábí z materiálu imitace kůže??????", toto mi odpovědět prodejce, tak už do jeho obchodu nikdy nezavítám a ještě stihnu varovat všechny své známé...
Smazatexistují pouze dvě možnosti: buď se slečna z Fashion Paradise vyjadřuje jako úplný hotentot, nebo je její odpověď vyjádřením arogance vůči zákaznici.
SmazatNe jen se vyjadřuje jako hotentot, u nás se tomu říká, že mluví jako tatar (v tomto případě píše).
SmazatVždyť přímo z odpovědi ta arogance čiší, já sama mám na hodinkách řemínek z pravé kůže (byl to dárek ke kulatým narozeninám).
SmazatA co je na tom, že někdo prodává padělky? Myslí, že ta poptávka nejenom z řad českých zákazníků je obrovská.
OdpovědětSmazatKdo chce kvalitu vždy si koupí originál. Padělky budou pořád a jestli někdo vydělá i 100% na nějaké přeprodání, jen mu stačí zatleskat, že je tak šikovný a umí to prodat.
Druhá věc samozřejmě je, že pokud'to prodává na ŽL, tak se záruce nevyhne, ale to už je jiná věc.
Padají z vás hovna...ale nikoliv řítí
SmazatTřeba to, že prodávat padělky je nezákonné?
SmazatCo je na tom, že je někdo děvka, zloděj, nebo vrah a když mu na to nepříjdou a vydělá miliony, tak mu můžeme jen zatleskat! :D
SmazatTo mě zas jednou něco dostalo..
Anonymní25. června 2012 3:18
SmazatJe člověk hodný nějakého převýchovného ústavu, kde ho naučí základům morálky, když mu je rodiče, škola a společnost dosud evidentě nebyli schopni poskytnout.
A jedoné čím měří klad, jsou finanční zisky.
Protože je prodej padělků nelegální ty tupěno
SmazatPustíte si někdy vypůjčený film, který si někdo stáhnul, nebo si ho rovnou stáhnete, nebo hudbu?
OdpovědětSmazatMáte všechny programy licencovaný?
Pak se tu můžete bavit o okrádání.
že by majitel obchodu?
SmazatAno komentář z 3:21 je zcela k tématu a přispěvatel dokonale pochopil smysl článku..(haha)(jak takovýhle jedinci můžou přežít všechny ty nástrahy na světě? - napadá mě něco o hovádku božím).
SmazatJojo, koment ze 3:21 to fakt pochopil. V článku není ani slovo o okrádání... BTW já mám všechny programy i hudbu legální. To je šok, co?
SmazatStahovat filmy a hudbu pro vlastní potřebu není nelegální. Prodávat padělky ano.
SmazatTo je šok, to je šok....!!
SmazatUkradli jste jako mále děti bobónek, nebo pastelku..ukradli?!
SmazatPak co si dovolujete vůbec někoho za něco soudit!!!
Anonymní25. června 2012 3:21, je taky dobrý vtipálek..:D
Tak jak vidím, stránka už se nedá dohledat. Že by "majitelka" Fashion Paradise dostala strach a radši celou stránku smazala? Jen tak dál Blondýno:))
OdpovědětSmazatTaky jsem teď marně hledala na FB :-D
SmazatJen klid, založí si za pár dní eshop na jiné adrese.
Smazathttp://www.facebook.com/shop.fashionparadise já ji normálně našla..
SmazatUž jsou zpátky se změněnými informacemi. Už je u nich možné vracet zboží ve 14denní lhůtě a uvádějí, že podnikají na živnostenský list, nicméně IČO se mi tam najít nepodařilo.
SmazatKamor
Ono to šmejdství je docela prolezlé, třeba v potravinách - to se prodávají broskvové tyčinky bez broskví, mléčné výrobky z kukuřičného škrobu...
OdpovědětSmazattaky koukáte na Streamu na Peklo na talíři?:)
SmazatSamo :D
Smazat"chlapi zase vztahy, tak co :-)" - co to JE?! To je hodně inteligentní objektivní odpověď.
OdpovědětSmazatPřístup k zákazníkům, to je děs.
Já jsem sice nepochopila smysl, ale z hlediska češtinského je to věta bez přísudku a s dvěma hrubkami.
SmazatTo je normální elidovaný přísudek, výpověď navazuje na tu předchozí, proto se vypouští... Nevím, co se Vám na tom - z tohoto hlediska - nezdá... Copak Vy to nepoužíváte (např. v restauraci na otázku "Čím Vám posloužím" odpovídáte "Posloužíte mi vodou/kávou/jídlem"? Vždy jsem se domnívala, že z hlediska jazykové ekonomie prostě řeknete "Vodu/kávu/jídlo prosím")
SmazatDohadovat se o češtině s člověkem, který používá slovo "češtinský" (to má být jako vtipné či co?), fakt nemá smysl.
SmazatNo jistě, jste tak na úrovni, že věta bez přísudku a závěrečné interpunkce vás nerozhodí, ale slovo "češtinský" - hojně používaná hovorová forma slova "češtinářský" vás odrovná. No ale chvíli jste si připadala tak nadřazeně, že?
SmazatJeště drobný dotaz pro místní elitu:
SmazatVěta "chlapi zase vztahy, tak co :-)", znamená " Jak se mají vaši partneři a jak se vyvíjí vaše vztahy s nimi?", nebo je tam jiný skrytý význam? Ptám se především Anonyma z 20:37, tento erudovaný odborník mi jistě poradí, jak nejlépe pochopit význam této netradiční věty, patrně formulované v nonkonformním internetovém žargonu. Za ochotu vám budu hluboce vděčna. Předem vám děkuji.
Původně jsem svůj příspěvek formulovala poněkud lidově, to připouštím, netušila jsem totiž, že mohu urazit jemnocit zde přítomných kultivovaných osobností.
Jde o odpověď na výrok "Baleríny ničí nohy".
SmazatNebudu resit,jak moc moralni/nemoralni je prodavat padelky,ale tu aroganci.Nechapu,jak ten obchod muze fungovat,kdyz si dovoli takhle jednat se zakaznikama?Takhle,kdyby se mnou jednal v kamennem obchode,tak se asi vyvratim:D
OdpovědětSmazatJe to shop pro takové malé cow, co tam pánovi odpovídají, tak se nedivte. Těm takové chování není cizí, naopak. Tak proč by jim vadilo.
SmazatNo upřímně, pan výherce Tomáš Otava je taky pěkně arogantní :)
Smazat"Jsem NAPROSTO NESPOKOJEN (hlavně to vykřičet capslockem, že) s výhrou" - a to proto, že má na peněžence jiný potisk, no bóže...taky to mohl napsat slušněji a ne tam všude rvát tři vykřičníky a ukončit "Tak kde to jsme!!!"
Taky by ho neubylo, kdyby napsal "Dobrý den, v soutěži jsem vyhrál, ale přišla mi jiná peněženka než byla na fotce. Můžete mi ji vyměnit?"
Ten jeho capslock a vykřičníkování by mě taky znechutilo. Chová se jak mistr světa.
Podle mě si ho fashoin paradise vymyslel, aby nemuseli už dál pořádat soutěže a rozdávat tak věci zadarmo :-)
SmazatTak pan Otava to mohl vyřešit asi taky jinak ale tak ji tak je to zákazník a ten co řekne je svaté, alespoň by to tak mělo fungovat, pokud samozřejmě vulgárně nikoho neuráží, tak je to v pořádku.
Smazatjá tenhle celej trend s kecama typu "capslockem se křičí" vůbec nechápu, jak jinak má člověk v textu, kde se nedá použit tučné písmo ani nic jinýho, dát důraz na něco co chtěl?
Smazatv reakci na muj prispevek: no,my tu nikdo nevime,jestli ten pan se je nesnazil uz predtim kontaktovat jinak,takze...Mozna je to tim,jak jsem byla tedka cepovana jednat s lidma,ale jsem naucena,ze ikdyz se zakaznik/pacient/klient chova jako trubec,tak na nej i presto nemuzu byt arogantni...
SmazatNo především pánovi mohli poslat soukromou zprávu zkrze FB (pokud to tedy umí) a ne to řešit takhle na zdi a totálně se ztrapnit - "nejste nám vděčný, jdeme se zastřelit, búúúú" - vyzrálá reakce, vzkutku.
SmazatSuzy25. června 2012 13:51
Smazatjá tenhle celej trend s kecama typu "capslockem se křičí" vůbec nechápu, jak jinak má člověk v textu, kde se nedá použit tučné písmo ani nic jinýho, dát důraz na něco co chtěl?
Plně souhlasím. Také dost dobře nechápu, jak jinak to vyjádřit. Že by m e z e r a m i mezi písmeny? Ale to by zase křičeli další, že je to nečitelné apod. Tak jak?
To není trend. Je to tak v podstatě "od počátku internetu". Proč?
SmazatKdyž chcete něco zdůraznit v mluvené řeči, zvýšíte hlas. Když chcete něco zvýraznit při psaní na netu, použijete capslock. Ergo capslock = zvýšený hlas (křičení).
Navíc to tak většina lidí vnímá a cítí. A menšina, které to tak nepřipadá, se v zájmu hladké komunikace bude muset přizpůsobit.
Mimochodem v příspěvku pana Otavy by to vyznělo stejně arogantně, i kdyby tam bylo ztučnění, podtržení nebo mezery. Proč to potřebuje takhle vypichovat? On by si jinak nikdo nevšiml, že je chudák Tomášek NAPROSTO NESPOKOJEN? Myslím, že všiml, ta věta zas tak dlouhá nebyla.
To je tak, když si buran zřídí internetový obchod! Kdyby se mnou takhle mluvil prodávající, tak mě to od obchodu zcela odradí, hnus!
OdpovědětSmazatTak oni vyhlásí soutěž, někdo vyhraje a má jim být VDĚČNÝ!!!! Omg, WTF, OMG, WTF, OMG, WTF, OMG WTF... F F F F F F F
OdpovědětSmazatTa cow co ten "shop" vede je asi trochu sebestředná nemyslíte? Vyhraju i ní šmejd a mám jí býti VDĚČNÁ...omg. Ta dobrodinka naše.
To je tak když dilina zjistí, jak používat paypal a FB.
Vystavím to na FB, když to nějaký ňouma koupí, objednám to v Číně, samozřejmě každou zásilku samostatně, aby byla hodnota malá a nemusela jsem to clít, do týdne je to tu, a já posílám dál, záruka žádná protože je to "dovoz", zisk 150 %, samozřejmě že ŽL nemá - to jen blbě kecá, nebo ho má na něco jiného, přece to ještě nebude danit a platit z toho soc. a zdrav. Teď je dilina velká podnikatelka a nebude se bavit s nějakejma usmolenejma zákazníkama.
Šetři s tím OMGováním a WTFováním. Není to cool. Ani to tvoje "cow".
SmazatCopa, vadí Vám jasně popsaný proces nelegálního podnikání? Sorry, ale když někdo je schopný se v hlavince dovtípit, že zákazník zbaští argument, že zboží je z dovozu, tudíž se nereklamuje, má v hlavě WTF i s OMG. Některé anglické výrazy perfektně vystihují stav věci a mnohem lépe než její složité opisování (haj*zl je taky mnohem výstižnější než "nehodný hoch"). Kapiš? (bože snad to není anglicky, abyste z toho neměl komplex). Jo a k té cow - tak krá*/va - pro ty pomalejší.
SmazatPomalejší jsi asi ty, když si ty svoje WTFy, OMGy a cowy musíš zopakovat desetkrát, aby ses toho nabažil/a. Normálnímu, nehysterickému člověku to stačí jednou.
SmazatAby se ses nepo i se svými konstruktivním příspěvkem k jádru věci.
SmazatNejhorsi na tom je, ze si ty radoby slecinky imitace kupuji... Pritom o tom nevedi nic...
OdpovědětSmazatInteligence houpacího koně. Naštěstí se většina takových lidí dřív nebo později zlikviduje sama, při troše štěstí s sebou nestáhnou moc dalších.
OdpovědětSmazatKazdy sveho stesti strujcem a jestli jsou lide tak hloupi aby ty padelky kupovali, jeste k tomu za dvojnasobek ceny, dobre jim tak. At si ty smejdy kupujou dal kdyz se spokoji s nulovou kvalitou, hlavne aby to melo poradne obrovsky logo, ze jo. Co na tom ze misto utraceni za nekolik padelanych kabelek nebo bot po dvojce nebo litru a pul by mohli radsi pockat az znacky jako Prada, Dior, Chanel, Ferragamo..budou mit slevy a koupit si ty veci pravy - kdyby neutraceli za nekolik padelku tak, verte mi, i prumerne vydelavajici clovek si na tu znackovou vec usetri - napriklad v takove Prade se daji koupit boty ve slevach kolem 5000Kc (kdo mi neveri, bezte se podivat do Parizsky, slevy zacaly v sobotu ;))
OdpovědětSmazatK drzosti prodejce se radsi nevyjadruju, obcas si rikam ze bych taky mela zacit takhle vydelavat kdyz je to tak jednoduchy..:/
Nevím, jak ostatní značky, ale DIOR a Vuitton nikdy neslevňuje, nemá to zapotřebí...
SmazatJediný, kto má na Pařížské slevy je Lacoste (do 50 %) a Boss (30%), no a možno tie mixnuté shopy, kde je z každého rožku trošku.
SmazatPrada, Gucci, Ferragamo, ani spomenutý LV či Dior zľavy rozhodne nemávajú. Nie v originálnych kamenných predajniach.
Louis Vuitton neslevňuje nikdy, to je pravda, ale Dior mívá slevy pravidelně dvakrát do roka. Samozřejmě tyto slevy nejsou na ikonické kousky jako kabelku "miss Dior" apod. V zahraničí a především v USA má dior i Outletový obchod, stejně tak Gucci, Prada a dokonce i Chanel.
SmazatTakže tak.
Prada, Gucci, Ferragamo, Valentino, Dolce Gabbana, Burberry, Simple store, Dior slevy mají právě teď. Kromě obchodu Louis Vuitton a Hermes mají slevy v Pařížské všichni. Tak tu prosím nemluvte o něčem, čemu nerozumíte.
SmazatSlevy mají samozřejmě jen na něco a ne na ikonické kousky jako například Miss Dior kabelka, ale slevy jsou ve všech obchodech v této ulici.
Prada, Gucci, Ferragamo, Valentino, Dolce Gabbana, Burberry, Simple store, Dior slevy mají právě teď. Kromě obchodu Louis Vuitton a Hermes mají slevy v Pařížské všichni. Tak tu prosím nemluvte o něčem, čemu nerozumíte.
SmazatSlevy mají samozřejmě jen na něco a ne na ikonické kousky jako například Miss Dior kabelka, ale slevy jsou ve všech obchodech v této ulici.
Tak tak, v Parizsky maji ted slevy skoro vsude, v Simple store si muzete zrovna ted poridit ve sleve saty YSL - z 80 tisic ted stoji jenom 50..:D
SmazatNo to víte, málokdo má dneska na vuittonku za 30 litrů. Tak si koupí levnej padělek a myslí si, jak je in. Na tohle tito prodejci hřeší. Bohužel, dokud bude poptávka, lidi budou akceptovat naprosto nesmyslné podmínky těchto obchodů a nebudou pořádné zákony a postihy, šmejdů v řadách obchodníků i zboží bude jako máku.
OdpovědětSmazatTak to je děs, neskutečné. A ta drzost? Nechápu, že tam ještě někdo vůbec nakupuje. Smutné je to, že kdyby nebyla poptávka po těchto šmejdech, nebude ani nabídka. Je to bohužel dost o lidech, kteří to nakupují.
OdpovědětSmazatA co je velice smutné je to, že padělky jsou sehnání jak na Aukru, facebook shopech, tak na běžných e-shopech (nedávno ZOOT prodával padělky Lacoste na Slevomatu). Viz článek http://www.hotmode.cz/padelek-dekuji-nechci/na-internetu-nelze-koupit-original-lacoste.aspx
OdpovědětSmazatNe že bych se chtěla zastávat těchto podvodníků, ale minimálně ten zisk Protivná blodnýna uvádí špatně, protože DPH 20% zaplatí při dovozu téměř jistě, tam je ten limit fakt moc malý.
OdpovědětSmazatZahraniční prodejci obvykle tyhle balíky označí jako "gift." Na to se DPH ani clo nevztahuje, leda by balík na celnici rozbalili a prohledali. Navíc je to jen od určité ceny.
SmazatA to jste vzal, prosím, kde, že z balíků označených jako gift se dph ani clo neplatí? Samozřejmě, že platí. DPH konkrétně od ceny 22 Euro.
Smazatjá si koupila boty z USA za 150usd + poštovné 50usd, na balíku bylo uvedeno, že se jedná o dar, já pak oznámila, že jedná(usekněte mi hlavu za ten podvod) a že se nechystám věc v balíku dále prodávat a nic jsem neplatila
SmazatProsímvás pěkně DPH i clo se počítá na základě ceny výrobku, pokud jede balík označený jako gift a nikdo ho na celnici nerozbalí, tak ho není možné z čehokoliv vypočítat. (cenu i poštovné platí překupnice obchodu elektronicky pomocí paypal, cena se tedy nedá zjistit)
SmazatProsím vás pěkně, finty alá GIFT už nikoho nezajímají. Račte aktualitovat vaše info.
SmazatBalík projedou, rtg, rozbalí, ozvou se vám z celnice, ať jim doložíte cenu, jinak balík neproclí a vrátí zpátky, stačí jim i výpis z paypal, ovšem pokud tam nemáte uvedenou zvlášť cenu za zboží a zvlásť cenu za dopravu, tak si ještě připočítají vlastní dopravu z nějakých tabulek a to 3x takovou než je reálná a spočítají vám minimálně DPH z téhle navýšené ceny. Vlastní zkušenost. Co snížily ten limit na DPH, tak se platí v podstatě u všecho, finty z gifty faktu už neprochází.
SmazatTohle je velmi plodná diskuze odhalující tvář některých jedinců, kteří si snaží obhájit dost zvrácenou logikou své podvádění a okrádaní..ale ono se není čemu divit..to jdou výplody kapitalismu.
OdpovědětSmazat"Spánek rozumu plodí nestvůry."
Kde je nějaká ČOIka či něco takového, co by eshopy hlídalo? Na Vietnamské tržnice jsou samé razie a eshopy?
OdpovědětSmazatAle ono to tak dopadne, ty malé rybky ČOI pochytá jako tyhle, nějaký holky, co chtěj trochu vydělat a ty velké ryby, které vydělávaj hromady prachů pojedou dál.
Smazat"Zboží dovážíme, proto není možná reklamace" - tak tato věta mě pobavila
OdpovědětSmazat...a vytočila zároveň
Smazatto jako vazne?:) tak pak nechapu,proc si tam vubec nekdo neco kupuje..i tak nedokazu pochopit nakup padelku-nemam na to,tak si to nekupuju (jako ani padelane!).Nejlepsi na tom vsem je,ze kdyz si nekdo v dnesni dobe koupi LV kabelku,tak mu bzetak nikdo neveri...
Smazatkdysi, když šla po ulici dáma s kabelkou od Vuittona, tak se za ní ozývalo jen závistivé "aaaach". dnes, když jde po ulici kdokoli s čímkoli od LV, bohužel už každý myslí "kráva namyšlená, koupila to za pár stovek a hraje si na dámu". trochu smutné.. (mám jednu origo kabelku od Gucciho a v těch nákupácích se na mě dívají jak na opici, co utekla ze zoo..)
OdpovědětSmazatJá origiál LV poznám a myslím že ostatní znalkyně, nebo dámy, které toto zboží mají rády, tak poznají také :-) takže mi nevadí, když jdu s kabelkou po městě a lidi po mě blbě pokujují a říkají si "má originál nebo ne?" pro mě jsou to tupci, když to nepoznají, tak mě jejich úsudek vůbec nezajímá :)
SmazatPřesně tak, také originál LV poznám....
SmazatJinak k samozvanému e-shopu: Nechápu jak zákazník může být s prominutím tak "blbý" a dobrovolně cpát do chřtánu peníze takto arogantním rádoby obchodníkům, spíše tedy podvodníkům! Co si ty lidi dnes dovolí, to je opravdu vrchol, prý "my to zboží za origiál nevydáváme, takže je to legální" .. Jasně, nevím co by na to u Chanelu řekli :D:D
SmazatAle bohužel, na tyto obchodníky platí jediné, je to stejné jako v restauraci, kde se servírujou srač*y a lidé to dobrovolně jedí, zákazník je ten, který rozhodne, zdali bude takovýhle pochybný obchod fungovat a dokud bude hloupý, tak si podvodníci budou jen libovat :)
Kabelka s potiskem LV je kolotočářsekej kýč, ať jde o originál či padělek.
SmazatTak to je tvůj názor, bohužel je to celosvětově uznávaná značka, která nikdy nevyjde z módy :-)
Smazatno to "nikdy nevyjde z mody" je trochu mimo.. mě se teda taky nějak extra nelíbí ty s potiskem a od doby, co je má dooprvdy každý bych si už originál nekoupila.. kamarádka originál má a chudák se tak bojí, že si někdo bude myslet, že je to fake, tak všude vypráví, kolik stála a že je pravá, ale asi sama chápe, že to je teda taky trapný..
Smazatpro Kami - prosím tě, chápu to správně, že žena se značkovou, velmi drahou kabelkou je nadčlověk? Vypovídá to něco o její lidské hodnotě?
SmazatObávám se, že značka vypovídá jen o finančním zabezpečení nositelky, nikoli o jejím charakteru. To jsou jen PR popisky, které tvrdí něco o osobitosti, vkusu a sebevědomí, které nákupem luxusního zboží zákazník získá.
anonym 13:21 -> no, je to pravda, že nikdy nevyjde z módy, stejně jako například kabelky Lady Dior. Nemusí se ti líbit, každý má jiný vkus. Já se nebojím, že si lidé budou myslet, že není pravá, jak jsem se již vyjádřila výše, ten kdo to nepozná mě nezajímá.
Smazatanonym 13:45 -> promiň, ale tenhle komentář jen dokazuje, že máš nízké sebevědomí. Požádala bych tě, aby si mi nevkládala do úst slova, která jsem neřekla, kde jsem prosímtě uváděla, že žena co má LV kabelku je nadčlověk?! Co to je za kecy?! :-D Mluví tady, kromě tebe, někdo o charakteru? :-D Ano, vypovídá o finančním postavení, což, co si budeme povídat, je zdroj sebevědomí většiny lidí na této planetě, to je tvrdá realita.
Nicméně tato diskuze není o kabelkách LV, pouze jsem zmínila, že se mi líbí a ráda je nosím a hned je oheň na střeše, nikoho nenutím, aby si je kupoval nebo nosil, ale bezdůvodně je hanit a mluvit o nich jako o kolotočářském zboží se mi zdá zbytečně přehnané, no, vlastně, kdyby to bylo skutečně "kolotočářské" zboží, asi by to nebyly jedny z nejprodávanějších kabelek na světě, že? :-)
Před deseti lety tu o kabelkách LV nikdo ani neslyšel a za deset let si na ně nikdo ani nevzpomene, protože přijde nějaká úplně jiná "cool" značka s rádobystoletou tradicí a italským nebo francouzským jménem, ve skutečnosti šitá v Číně a vlastněná Rusy nebo Izraelci. :-P
Smazatpro Kami - Nic jsem ti do úst nevložil, naopak jsem se korektně zeptal, zda to, co píšeš, chápu správně. Pozastavuji se nad tím, že "když jdeš po městě a lidi na tebe blbě čumí" - tak to nemusí být třeba proto, že máš kabelku, na kterou nemají nebo jim přijde nesmyslné vyhazovat peníze za konzumní zboží.
SmazatZvláště poté, co napíšeš, že osoby, kteří nepoznají originál LV kabelku (na rozdíl od tebe, která ji samozřejmě pozná, jak sama v úvodu píšeš) jsou podle tebe tupci. Podle toho usuzuji, že si myslíš, že inteligence a hodnota člověka se pozná podle toho, jestli má originál kabelku.
Lojza Vitón má špičkový marketing. Tak špičový že dokázal vtlouct lidem do hlavy, že jejich masově šitá (lepená) kabelka vyráběná ve fabrikách v Číně (ve Francii přišijí maximálně ucha kabelky a štítek made in France), je luxusní záležitost.
Smazatpro ak: haha, i když to s tou čínou asi nebude pravda, tak i tak je to opravdu k smíchu.. Ale ono je to tak, že když se máme dobře, řešíme holt takové kokotiny, jako je fake nebo pravá kabelka.. kdybychom měli nedej bože nějakou smrtelnou nemoc nebo byla válka, tak na faky nebo origoše LV prdíme všichni.. :-) jo a opravdu z mody vyjde, i když my se toho třeba nedožijem, ale navždy modni opravdu není nic.. :-)
SmazatJsem majitelkou pravé LV, dostala jsem ji, nenosím ji, přesně proto, že si s ní připadám jako kráva. Z mých kabelek je mi nejmilejší sice kožená, ale zcela neznačková, do níž se mi vejde notebook, diář a pecen chleba :-)).
SmazatTak jsem jim tam chtěla napsat něco moc pěkného o tom, že dle zákona se reklamace řeší úplně jinak, než jak oni uvádějí, ale bohužel si to už v infu změnili - koukněte.
OdpovědětSmazathttp://www.facebook.com/shop.fashionparadise/info
Dobrý den, Vy píšete, že BOHUŽEL změnili info, ale mně se to spíš jeví jako: BOHUDÍK změnili info...
SmazatTo, že to tu probíráte, přimělo neznámou osobu z toho legračního virtuálního jakokrámu konečně začít pracovat na zlepšení - třeba se stane zázrak a milostivá tam doplní i další údaje, jako třeba své jméno, sídlo firmy, číslo živnostenského oprávnění...
(Jsem zvědavá, zda bude mít sídlo firmy:
no přecej tadyk na sesli u kompu, nééé???!!!)
Hagil
Bohužel proto, že ačkoliv info změnila, nemyslím, že by tak učinila i se svými praktikami. Tudíž naoko sice bude vyřizovat reklamace, ale ve skutečnosti si vždy radši něco vymyslí a zákonná čtrnáctidenní lhůta stejně nebude dodržena.
SmazatAnonymní25. června 2012 13:13
Smazatdost pochybuji o tom, že slečna podniká na živnostenský list (kdyby ho měla tak nedělá takové tajnosti a tyto údaje uvede). Prostě zboží objedná na svou osobu a pak ho přepošle.
Připadá mi nepravděpodobné, že by osoba tak úzkostlivě dbalá své dobré pověsti živnosťák neměla. Určitě chce mít vše ažúr - vždyť několikrát apelovala na zákaznice, kterým posílala balíčky, aby se ozvaly a potvrdily, že zásilku obdržely. Paní Fešná Paradýzová tam píše něco v tom smyslu, že na fejsbůku se vyskytují i podvodníci (asi o tom ví své), tak ať jí ctěné zákaznictvo potvrdí, že ona je z toho správného poctivého gangu. No a že ve svém profilu nemá doplněné potřebné údaje? Asi to od března ještě nestihla, chudinka jedna přepracovaná...
SmazatHagil
No tak od teď teda ty reklamace berem, nóó.
Smazat:D :D :D Nejlepší, ten poslední komentář :D
Smazatnejen fb je podobnou kvalitou prolezlý... ale ta peněženka mě moc pobavila... chudák soutěžící neví, že pravdu už dávno nemá zákazník?!!? (v tomto případě výherce)
OdpovědětSmazatpsal už někdo na tu čoi?:) slečna je asi hodně neznalá, když neví, že to ani nemusí mít napsáno a stačí, že tam to logo je:-D
OdpovědětSmazatMimochodem, pokud byste chtěli vědět,jak pán tu peněženku vyhrál - soutěž najdete zde:
OdpovědětSmazathttp://www.facebook.com/shop.fashionparadise#!/photo.php?fbid=419196241436625&set=a.396607200362196.87036.366019113421005&type=3&theater
DOPORUČUJI si přečíst ostatní příspěvky soutěžících, jistě to mnohým poodhalí zákoutí jejich duší.
Ne opravdu by mě nenapadlo soutěžit o peněženku, kterou prodávají za 199,-- Kč - tzn. že ji koupili tak za 80,-- Kč, historkami o ochrnuté sestře na vozíčku atd. atd.
Tak pardon, koukala jsem na stránky výrobce/dodavatele a tato je v kategorii po 3.99 liber - tedy tak 140 CZK. Na to že jsou u nás eshopy schopné tuto peněženku prodávat za 550,-- je naše féšnparadajs naprostá dobrodějka.
SmazatVlastně mě štve jen ve třech věcech:
1) tvrdit, že zboží je dovozové, tudíš nelze reklamovat je totální úlet
2) komunikace za zákazníky je chvílemi taky úlet
3) většina věcí, které prodává je vixx..cožeto hnus, řve to z každé fotky: jsem laciný, levný šmejd a nosí mě jen laciná levná holka bez mozku
Jinak je to v podstatě obyčejná galantérka a nákup a prodej věcí je přece nejrozšířenější formou obchodování.
ANo, tato peněženka stojí 4 libry, a slečny jí prodávají za 200 Kč. Navíc, cena dopravy je za balík asi 700 Kč, tzn. v celku si na jedné peněžence vydělají asi tak 20 Kč. Každá 10 Kč. No a to nepočítám daňové přiznání, to budou v mínusu. No, too nesvědčí o jejich dobrodinnosti, ale o totální hlouposti a tuposti. A o tom, že je na škole nic nenaučili.
SmazatNo no, free shipping, drahý, nevím jak to číňánci dělají, ale já na ebay zásadně nakupuji položky kde se neplatí poštovné a je pravda, že mi dorazí balíček klidně za 5 dolarů a bez poštovného - též kvůli hodnotě neclený a nedaněný. Jinak pokud je poštovné, může se pohybovat okolo 13 USD tj. cca 260 CZK. Takže žádný horor.
SmazatPodle mě mají na každé třeba 70 kč, což je i po zdanění (15%) 59,50 Kč. To jde. Ale jak říkám, viděla jsem tyto peněženky v jiných českých eshopech za 550,-- Kč!! a to už je jinej vejvar. Pokud nakupují ve větším a jejich náklady na daň clo a proclení se rozptýlí do velkého počtu zboží, může být vejvar na takové peněženčičce třeba 380 kč tj 271 % + to co jim zůstane za nehty na poštovným, protože co bychom si povídali - chtít za poštovné běžně 110 Kč, když za to i s dobírkou dá ten eshop třeba 80,-- je taky docela vejvar při tom množství.
Jak jen to v té asii dělají, že vám to pošlou letecky, máte to do týdne doma a ani neplatíte poštovné? NĚCO JE U NÁS ŠPATNĚ.
Jak to dělají?Zcela jednoduše - tamní pošta je dotovaná vládou.
SmazatNene nemají tolik, ony jsou v tomhle právě strašně hloupé. Ty ceny u výrobce, tzn. peněženka za 4 libry, je BEZ DPH. A poštovné je taky dost drahé, z té Anglie. Takže co se tohoto týče, tak na těch peněženkách fakt mají strašně málo a s daňovým přiznáním půjdou do mínusu.
SmazatAle vynahradí si to těma padělkama, na ioffer.com ty hodinky Guess, DaG, CK a další stojí 600 Kč vč. pošty, a ony je prodávají za 1399 Kč, takže na tomto si nahrabou dost.
Nodoprčic, ona si nedá pokoj. Před 7 minutama: samozřejmě, že ty brejle Dior nejsou pravý, jsou z Číny
OdpovědětSmazatScreen zde:
http://i49.tinypic.com/2uonmew.jpg
Kristova noho! Na Větnamce se pořádají obchodní razie a slečna z Fashion Paradise roztrubuje do světa, že prodává padělky! Žije v absolutně prázdném vakuu nebo je tak blbá?
SmazatTaky mám pocit, že žijí ve vakuu.
SmazatTelefonát na zákaznickou linku ČSOB. "Dobrý den, mám závažné podezření, že Vaše banka vede účet, na který jeho majitelka dostává platby související s její trestnou činností". Přeposlání linku na e-mail, který operátor uvedl. A teď jsem zvědavá... Petra
OdpovědětSmazatA ještě pokračování: podle čísla účtu a jiných webů by se slečna snad mohla jmenovat Michaela Švecová... že by???
Smazat... Petra
Ano, toto je její fb profil, Michaela Švecová tuším z České Lípy kde studuje jakousi obchodní školu. Jak prozaické. :D :D :D
Smazathttp://www.facebook.com/michaela.svecova.315
Hm a co jako?
SmazatKoukám, že je tu banda soukromých vyšetřovatelů :-D :-D
SmazatBože, nejsem majitelka, ale ty jsi opravdu trapná. Už tě vidím, jakou starou nerudnou bábu za x let, která bude strkat nos do cizích věcí, věčně otravovat a svýho syna nikomu nedá, protože ona umí svíčkovou nejlíp. Odporné.
SmazatAnonymní26. června 2012 8:39
SmazatKoukám, že je tu banda soukromých vyšetřovatelů :-D :-D
Když už, tak kriminalistů. Vyšetřovatel vyšetřuje a kriminalista pátrá a odhaluje. Je v tom dost zásadní rozdíl.
Anonymní26. června 2012 11:55
SmazatBože, nejsem majitelka, ale ty jsi opravdu trapná. Už tě vidím, jakou starou nerudnou bábu za x let, která bude strkat nos do cizích věcí, věčně otravovat a svýho syna nikomu nedá, protože ona umí svíčkovou nejlíp. Odporné.
Frajerko, neoznámení trestného činu je trestným činem (schvalování trestného činu až 1 rok v base, nadržování až 4 roky v base, nepřekažení trestného činu až 3 roky v base,neoznámení trestného činu až 3 roky v base). Nebo si snad myslíte, že internet je anonymní a Vy jste nevypátrtelná? Prostudujte si trestní právo a pak kritizujte někoho, kdo koná svoji občanskou povinnost.
Frajerko, neoznámení trestného činu je trestným činem (schvalování trestného činu až 1 rok v base, nadržování až 4 roky v base, nepřekažení trestného činu až 3 roky v base,neoznámení trestného činu až 3 roky v base). Nebo si snad myslíte, že internet je anonymní a Vy jste nevypátrtelná? Prostudujte si trestní právo a pak kritizujte někoho, kdo koná svoji občanskou povinnost.
SmazatNeměla byste v případě podezření z páchání trestné činnosti kontaktovat spíše policii než ČSOB?
Anonyme nade mnou, jen Vás chci upozornit, že zdaleka ne všechny trestné činy je dle TZk třeba oznamovat, to jen pro upřesnění.
SmazatAnonyme z 26.6. 17:15 - kdybych oznamovala každou hovadinu, tak bych byla - co ? - no práskač. A ty se naučit rozlišovat přiměřenost svého jednání, jelikož pisatelka není z hlediska zákona poškozená, nevidím důvod něco oznamovat - poškozený se totiž musíš cítit, a ty se cítiš poškozená čím, prosím tě?
SmazatTo viš za komárů taky práskači "konali svoji občanskou povinnost".
Co je todle to za lidi, kteří do diskusí tahají svoje "znalosti" zákona a vyhrožují druhým kriminálem?To je na psychologickou studii.
SmazatAnonymní26. června 2012 17:15
SmazatFrajerko, neoznámení trestného činu je trestným činem (schvalování trestného činu až 1 rok v base, nadržování až 4 roky v base, nepřekažení trestného činu až 3 roky v base,neoznámení trestného činu až 3 roky v base). Nebo si snad myslíte, že internet je anonymní a Vy jste nevypátrtelná? Prostudujte si trestní právo a pak kritizujte někoho, kdo koná svoji občanskou povinnost.
Neměla byste v případě podezření z páchání trestné činnosti kontaktovat spíše policii než ČSOB?
Text který začíná "Frajerko", byla citace předchozího příspěvku, moje reakce na něj byla "Neměla byste v případě..." To jen pro upřesnění, reakce na konkrétní příspěvek ve vláknu bohužel není možný.
Jedná se skutečně o slečnu Michaelu Švecovou, ŽL již má, sice o pár měsíců později než začala podnikat ale přece viz http://zivnostensky-rejstrik.cz/michaela-svecova-88765423/
OdpovědětSmazatNicméně za prodej těch hnusných a několikanásobně předražených padělků by si udání a mastnou pokutu zasloužila.
P.S. s tou peněženkou je v tom nevinně, jedná se o zboží ze vzorovaného materiálu a na každý kus vyjde vzor trochu jinak, takže každá peněženka vypadá jinak..nicméně to mohla zákazníkovi vysvětlit a ne hned urážet. Co byste ale chtěli od mladé slípky(chodí na soukrmou střední školu) co si hraje na velkou paní podnikatelku..
Ano, a druhá, co to vede, je Veruška Škodová. Zde: https://www.facebook.com/profile.php?id=1758720342
SmazatTak nejvíc mě pobavilo, že to říkáte zrovna vy, o které se psalo zde: http://www.protivna-blondyna.cz/2012/02/shopping-world-cr-aneb-jak-draze.html
SmazatJak už jsem psala, já se ze svých chyb uměla poučit, jsem si jich vědoma (!), udělala jsem s právníkem obchodní podmínky, nejsem vulgární na zákazníky a mám stálé spokojené zákazníky.
SmazatA také jsem změnila sortiment na lepší.
To vy o sobě říct nemůžete a jediné, co umíte, je kopat kolem sebe a nedokážete si přiznat, že děláte chyby.
To, že sem dáte článek o mém minulém obchodě, VÁM nepomůže. Je potřeba si zamést před vlastním prahem.
Mimochodem, příspěvek výše jsem nepsala.
pokud si dobře pamatuju z hodin daňového systému, tak za daňové úniky jsou nejtvrdší tresty vůbec. Pokud slečna studuje navrch obchodku, těžko může tvrdit, že o povinnosti nějakého zdanění neměla tušení. I kdyby nakrásně vedla účetnictví o prodaných kabelkách (o čemž teda dost pochybuju), tak clo neplatí stoprocentně. Z ebay z číny vám automaticky všechno chodí jako "gift"...finanční úřad by byl určitě nadšený z jejího přístupu a čoiku by rozhodně zajímalo nejen to, jak "individuálně" se ty reklamace řeší a
OdpovědětSmazatNo nejtvrdší tresty asi ne, že.. :-) alespoń co si z hodin trestního práva pamatuju já.. :-)
SmazatMáme nový trestní zákoník, nejhorší už nejsou činy proti majetku, ale proti životu a zdraví.
SmazatTerezička
Nejvtipnější na tom teď je, že se slečny ohání tím, že UŽ mají obchodní podmínky správně. Ovšem... viděli jste někdy obchodní podmínky, kde je psané, že REKLAMACE jdou do 14 dnů a neporušeného zboží? :D Holky, co vás na té Vaší Soukromé podnikatelské škole v České Lípě učí? :D :D :D
OdpovědětSmazatTak nejvíc mě pobavilo, že to říkáte zrovna vy, o které se psalo zde: http://www.protivna-blondyna.cz/2012/02/shopping-world-cr-aneb-jak-draze.html
SmazatTo jsem ráda, že vás to pobavilo :)
SmazatNicméně já se ze svých chyb uměla poučit, udělala jsem s právníkem obchodní podmínky, nejsem vulgární na zákazníky a mám stálé spokojené zákazníky.
A také jsem změnila sortiment na lepší.
To vy o sobě říct nemůžete a jediné, co umíte, je kopat kolem sebe a nedokážete si přiznat, že děláte chyby.
To, že sem dáte článek o mém minulém obchodě, VÁM nepomůže. Je potřeba si zamést před vlastním prahem.
Nicol a Petra Keksy Vilasová z LUXURY E-SHOPu taky neměly žádná pravidla ani živnosták, pár hodin potom, co blondýna napsala článek, tak si napsaly pravidla, že budou uznávat reklamace atd. ale tvrdily, že to není kvůli blondýně :D
OdpovědětSmazatA.
možná je jedno, kvůli komu atd., je důležitý, že to uznávají...
SmazatVanilka - Markéta
OdpovědětSmazatLuxury e-shop - Nicol Fisherová, Petra Keksy Vilasová
Fashion Paradise - Michaela, Veruška
Nosím velikost obuvi 41 - Markéta
Vanillia - Markéta
''PODNIKATELKY'' KTERÉ NA FB VIDÁM KAŽDÝ DEN.
Myslím, že ta hysterie je zbytečná. Slečny nejsou podvodnice, to s těmi obchodními podmínkami to nevychytaly a pokud nedaní, riskují návštěvu z finančáku, ale to je spíš jejich problém ne? Podívejte se do českých ofiko eshopů co za šmejdstva se tam vyskytuje a googlete kolik ty šmejdy stojí na ebay, ioffer atd atd. Pokud o ty věci stojíte, klidně si je objednejte ze zahraničí počtovné většinou stejně nikdo nechce, trendem je FREE SHIPPING.
OdpovědětSmazatU holek z fashion paradise se spíš jedná o hobby, u kterého si prostě trochu přivydělají, ale na zbohatnutí to vážně není.
Koukněte třeba sem: http://www.unikabelky.cz/img_zbozi/zbozi_damska_modni_kabelka_pres_rameno_aldo_whittiker__2792.jpg
Smazattato kabelka je na Asosu v současnosti za 33,84 eura - tj. necelých 900 Kč - český eshop ji prodává za 1780 Kč a dostupnost je 14 dní - PROČ ASI? Nikdo tyhle věci nedrží skladem, někteří objednají od dodavatele, když mají objednávku, někteří jdou dál a nechají si nejdřív zaplatit (tučně) a pak teprve objednávají - riziko 0%, blbounků, kteří jsou líní si to vygooglit a koupit si to z Asosu je přece pořád dost. Zisk (samozřejmě zvažuji také poštovné clo dph a daně) takových 50 - 60% a to je hodně krásné, co by za to jiné obory podnikání daly. Otevřu si eshop a přestanu tady pindat.
Samozřejmě se dá taky nakupovat bez poštovného na ebay a pod a porcovat to po malých balíčcích a snížit tak riziko proclení a zdanění, pak ty zisky letí docela dost vysoko. Ale jak říkám, dokud bude dost jedinců, kteří jsou líní si zjistit jak se platí přes paypal, bude toto podnikání rájem. Jdo DO TOHO.
Pokud dobře počítám, 1780 prodejní cena, 990 nákupka a 20% DPH z prodejní ceny dělá výdělek nějakých 400,-. Což skutečně 50 - 60% není ani náhodou. Tahle služba je prostě pro ty, co neumějí nebo se bojí objednat zboží z ciziny. Nevidím důvod, proč by to měl dělat někdo zadarmo.
SmazatDrahoušku máme zde ještě clo 10 % a náklady celního řízební 180,-- kč které ovšem cenu jednoho kusu ovlivní podle toho, kolik předmětů si proclíte - to jen tak na doplnění vašeho konstruktivního příspěvku, ve kterém skutečně netvrdím, že by měl někdo kupovat a prodávat zboží s nulovou marží.
Smazatještě je tam clo 10 % a 180.-- náklady celního řízení, tak si to spočítejte teď paní Chytrá a Informovaná.
SmazatPro přesnost:
Smazatnákupní cena 990,--+ 30% (clo+dph) = 1287 Kč, náklady na proclení: pokud by objednala prodejkyně 180 předmětů náklad by činil 1 kč na předmět.
rozdíl mezi skutečnými náklady a prodejní cenou činí 493,-- Kč., přičtěmež drobných 40 Kč, které jim zůstanou za nehtíky z poštovného (jasně že normální dobírka vás na poště nestojí 140 kč) a máme krásných 533 Kč což je přesně 41,38 % marže, daň z příjmu nepočítám, daňové přiznání máme jistě optimalizované. Máte pravdu není to 50-60 % (pokud by se nám ovšem nepodařilo třeba obejít celní řízení) je to jen 40% a za to přece nebudeme vstávat z postele. Že jo.
Jen detail, Asos je britský, žádné clo ani DPH se neplatí a pošta je zdarma:)
SmazatTak pokud je kabelka z Asosu, tak jde z UK, není tam žádné clo, žádné DPH, tudíž odpadájí náklady na celní řízení a dopravné je zdarma.
Smazatt.
No jo, máte pravdu, vždycky na to zapomínám, protože většinou kupuju v USA a v Koreji, tak jsem si to neuvědomila. No tak to jsme zpátky na marži 79%:-) (to je fakt, to není 50-60% ani náhodou, to vidím taky:-)))
SmazatNo.. Originální výrobce na ceně (zdůrazňuji) krade a má marží mnohem vyšší než je tomu u padělku. Víte kolik stojí výroba originál LV kabelky výrobce? Zjevně ne...
OdpovědětSmazatNO A CO?
SmazatDoporucuji se podivat na film "Saty za pul milionu" (lze nalezt na uloz.to). Mozna konecne nekterym zabednencum dojde, proc high fashion znacky stoji kolik stoji..
SmazatNo tak mi pověz, kolik stojí výroba jedné kabelky u high fashion značky?? Já o tom něco vím a vím, kolik dá práce vyrobit tyto kabelky, oblečení a obuv ale ty o tom zřejmě víš víc a chceš nám říct, že to všechno stejně šije jeden a ten samý člověk v číně
Smazatco prosim? Umis cist s pochopenim textu? "Mozna konecne nekterym zabednencum dojde, proc high fashion znacky stoji kolik stoji.." - to je snad jasne, ze mam na mysli prave fakt, ze nic z high fashion Cinu nevidelo ani na fotce, nebo ne? A ocividne o danem tematu nevis naprosto nic ty, jinak bys vedela/a, o cem je film "Saty za pul milionu"... chjo..
Smazattak už tam má obchodní podmínky ale všechno špatně:-D takových chyb. a asi neví, že když není plátce dph....no nebudu jí psát návod, ale porušuje zákon a okrádá stát na daních, to se jim asi nebude líbit
OdpovědětSmazatTaky jsem jim včera psala, že ty obchodní podmínky mají pořád špatně, ale slečna (Veruška Škodová) napsala, že má na to školu a ví, co tam má být. Pletou si nejen pojmy reklamace a vrácení zboží, ale nedávno jsem měla tu "čest" s nimi vést rozhovor a zaměňovali i pojmy DPH a daň z příjmu. A to tam psaly, cituji, že "ví co píšou, že na to maj školu."
Smazat*zaměňovaly
Smazattak před chvílí jsem tam napsala slečně komentář a za 2 min byl pryč a jsem v ignoraci:-D
OdpovědětSmazatDávají si do ignorace všechny, kteří dají na jejich stránky odkaz na tento článek, a místo, aby se nad sebou zamysleli, tak kolem sebe jen kopou a nadávají ostatním.
SmazatJe zásadní rozdíl mezi "strkáním nosu do cizích věcí" a podezřením na trestnou činnost. Přístup "no a co" je příšerný.
OdpovědětSmazat...Petra
Až se ti, co tady v podstatě schvalují trestnou činnost a kritizují ty, co ji oznamují, sami stanou nejdebože obětí trestného činu, tak bych chtěla slyšet to jejich "na a co" a připomínky o "strkání nosu do cizích věcí". Koneckonců, no a co, že se jim něco stalo, přece nebudu strkat nos do cizích věcí, že?
SmazatTento komentář byl odstraněn autorem.
OdpovědětSmazatMně přijde hrozná jednak arogance na jejich stránkách a jednak ta tady. Někteří jedinci by si měli zamést před vlasntím prahem, než budou někomu nadávat do krav. Nejste pak o nic méně vulgární a arogantní než admini na těch stránkách.
OdpovědětSmazatJežiš to je zase pokrytectví na entou. Ty zde komentující znáš? Víš, že prodávají padělky a podvádějí? Nebo jen kejháš jako potrefená husa?
SmazatPřečtěte si to ještě jednou. Evidetně Vám nedošlo, o čem mluvím.
SmazatJen tvrdím, že někdo, kdo mluví stylem "vole to je kráva OMG", nemá co mluvit o něčí aroganci a nevhodném chování, protože sám je na úrovni toho,koho odsuzuje.
SmazatMajitelka, pro ČOI:
OdpovědětSmazatMichaela Švecová
Tř. T. G. Masaryka 157, 473 01, Nový Bor
IČ: 88765423
Máte tohle zapotřebí?
SmazatJestli má zapotřebí co? Zveřejnit údaje, které má každý poctivý obchodník zveřejnit sám? Kdyby majitelka obchodu nebyla podvodnice a chovala se k zákazníkům korektně, tak své IČo a další údaje uvede sama, aby kupující věděli, s kým vlastně obchodují.
SmazatKdyž už jsme u toho žalování, co tohle http://vice.idnes.cz/michaela-svecova-0km-/tvuj-pribeh-predstaveni.aspx?c=A111005_132905_tvuj-pribeh-predstaveni_jid
SmazatA ještě tohle, dle majitelky onoho šopu selépe pláčebez peněz s milujícími lidmi okolo sebe, než s natřískaným kontem a o samotě... http://liberecky.blog.idnes.cz/c/263595/Soukroma-podnikatelska-SS-Ceska-Lipa-Michaela-Svecova.html
SmazatTo jeden netušil, co se všecko dá na tom internetu najít :)
Tak šup s ní na ČOIku, kdopak už ji nahlásil?
SmazatZvláštní, že v obchodním rejstříku pod tímto IČ nebyl nalezen žádný subjekt?
SmazatMusíte do živnostenského rejstříku. (www.rzp.cz)
Smazathttp://www.blesk.cz/soutez/miss-internetu/2012/profil/333/katerina-vavrova
OdpovědětSmazatco to jeeeeeeeeeeeeeeee
SmazatNo jo, máte pravdu, vždycky na to zapomínám, protože většinou kupuju v USA a v Koreji, tak jsem si to neuvědomila. No tak to jsme zpátky na marži 79%:-) (to je fakt, to není 50-60% ani náhodou, to vidím taky:-)))
OdpovědětSmazatMilé slečny, které mluvíte o "práskačství": představte si romské dítě, které každý den vejde brankou k vaší babičce na zahradu, utrhne si jablko nebo dvě a z kurníku vezme vajíčko a zase odejde. Víte jistě, že se na něho jen budete dívat a nic s tím neuděláte? Tyhle prodavačky jsou taky slepice, které porušují něčí zákonem chráněné zájmy. A já nemám problém to nahlásit bance (jelikož to je její účet), protože to může pomoci těm, jejichž zákonem chráněné zájmy jsou porušovány. Navážet se do mě klidně můžete, ale se srovnáváním s předlistopadovými praktikami jděte do prdele, protože se vsadím, že 23 let po revoluci o nich nic z osobní zkušenosti nevíte.
OdpovědětSmazatPetra
a nahlásíš jí? mě by zajímalo co s tím provedou
SmazatMilá Petro, pokud zrovna Vaší babičce romské dítě jablko a vajíčko z kurníku, tak neuděláte Vy ani Vaše babička vůbec, ale vůbec nic...zalezete a počkáte, až odejde, protože jinak Vám půjde o život, až se zjeví celá jeho rodinka a začne Vám vyhrožovat smrtí!Jinak já osobně jsem předlistopadové praktiky zažila, tudíž volat do banky je jen obyčejné anonymní práskačství, navíc naprosto nesmyslné, protože na základě Vašeho tlachání se nestane vůbec nic. Pokud máte nějaký problém, zajděte na PČR, nebo na ČOI a řešte.
OdpovědětSmazatCo stoprocentní přirážka! Na tu napodobeninu Zary jsem přihazovala na ebayi, teď jsem se dívala do historie, mám tu dvě, jedna se vydražila za 10, druhá za 16 dolarů! To je prosím něco přes dvě stovky a něco pod čtyři! A ona je prodává za 1299? Asi si začnu vydělávat...
OdpovědětSmazatAch bože!!!!!!!
OdpovědětSmazatZase jeden idiot, co si myslí, že když padělek nevydává za originál, tak to není trestné. Kde to jako jsme?!
Lidi, co vlastníte facebook, nahlašujte je!!!
Lukáš
Hehe, dneska část fejků zmizela... Asi mají nějaké oplétačky s Celní správou, kterou jsem na ně poslala :D
OdpovědětSmazatEvidentně už se do prodeje padělků pustili i muži! Tohle je přehlídka neskutečné drzosti a výsměchu finančáku, čoice, celníkům a všem lidem, kteří si slušně vydělávají!
OdpovědětSmazathttps://www.facebook.com/#!/weadorbrands